اعضای هیات نظارت بر انتخابات مجلس دوازدهم مازندران منصوب شدند

با حکم آیت الله سید محمد رضا مدرسی یزدی رئیس هیات مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، احکام اعضاء هیات نظارت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران ابلاغ شد.

به گزارش حرف آنلاین؛ احکام هیات نظارت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران از طرف آیت الله سید محمد رضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابلاغ شد.

متن حکم ابلاغی برای اجرا به شرح زیر است.

حجت الاسلام جناب آقای علی اصغر زکوی

سلام علیکم

به استناد ماده 5 قانون نظارت شورای نگهبان و مصوبه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس هیات نظارت استان مازندران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب می شوید.

با عنایت به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات و نظارت بر آن امری تعیین کننده و سرنوشت ساز است، شایسته است با سرلوحه قرار دادن رهنمود های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملاک قرار دادن قانون و موازین شرعی و اخلاقی و با رویکرد انقلابی و دوری از هر گونه جهت گیری سیاسی و جناحی، وظایف خود را با کمال دقت و قدرت انجام دهید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (صلوات الله علیهم) و همکاری سایر اعضای محترم، سهم موثر و مفیدی در انجام وظایفی که آن هیات بر عهده دارد، ایفا نمائید. توفیق و تأیید الهی را برای جنابعالی و سایر همکاران محترم مسألت می نمایم.

سید محمد رضا مدرسی یزدی

رئیس هیات مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

گفتنی است آقایان حجت الاسلام محمد صادق اکبری (رئیس کل دادگستری مازندران)، دکتر علی بابایی مهر (دکترای حقوق عمومی و عضو هیات علمی)، محمد رضا مویدی (مدرس دانشگاه) و مرتضی دیان خوشابی (فعال فرهنگی) در احکام جداگانه ای به عنوان اعضای هیات نظارت استان معرفی گردیدند.