اختصاص ۱۰ هزار بلیط جدید برای هواداران نساجی در دیدار با مس کرمان

حرف آنلاین: استاندار مازندران که در تداوم حمایت از باشگاه نساجی مازندران، هفته قبل برای ایجاد انگیزه در بازیکنان برای تماشای بازی استقلال تهران و نساجی در جام حذفی به ورزشگاه آزادی رفت، پس از این بازی به تلاش های خود برای حمایت این تیم در بازی بعدی با مس کرمان استمرار بخشید. با توجه […]

حرف آنلاین: استاندار مازندران که در تداوم حمایت از باشگاه نساجی مازندران، هفته قبل برای ایجاد انگیزه در بازیکنان برای تماشای بازی استقلال تهران و نساجی در جام حذفی به ورزشگاه آزادی رفت، پس از این بازی به تلاش های خود برای حمایت این تیم در بازی بعدی با مس کرمان استمرار بخشید.

با توجه به صعود تیم فوتبال نساجی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی و مسابقه روز سه شنبه مقابل تیم فوتبال مس کرمان و هماهنگی های صورت گرفته برای تهیه ۳۰ هزار بلیط برای هواداران با پیگیری مقام عالی دولت در مازندران تعداد ۱۰ هزار بلیط دیگر به این رقم اضافه شد تا جمعا ۴۰ هزار بلیط برای حضور هواداران این بازی فردا در مقابل مس کرمان اختصاص یابد.

سید محمود حسینی پور، در این خصوص گفت: تا پایان در کنار تیم فوتبال نساجی که افتخار ورزش استان و یک سرمایه عظیم اجتماعی است خواهیم بود و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.