مشاوره رایگان 60 وکیل کانون وکلای دادگستری مازندران در دادسرای عمومی و انقلاب ساری

رئیس کانون وکلای دادگستری مازندران از فعالیت و مشاوره رایگان 60 وکیل در دادسرای عمومی ساری خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین ، سیدعلی باقری تبار رئیس کانون وکلای داگستری مازندران به مناسبت روز وکیل مدافع در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : کسانی که مخالف با کانون وکلا و استقلال آن هستند و به هر دلیلی  که با منافع شان سازگاری ندارد ، سریال هایی می سازند تا وکلا را شیطان نشان دهند.

وی با بیان اینکه ما مکلف هستیم در زمان معرفی شدن،ازموکل خود دفاع کنیم افزود : این موضوع باعث شده که ما مورد حجمه  برخی از مردم قرار بگیریم و این درصورتی است که ما در شغل خود تکلیف و رسالتی داریم.

سید علی باقری تبار با اشاره به اینکه متاسفانه امر مشاوره دادن در جامعه ما همچنان جا نیوفتاده است ، تصریح کرد : برخی از هموطنان قبل از اینکه از مشورت بهره مند شوند ، درامری شرکت می کنند که باعث دردسر می شود و پس از آن به وکیل مراجعه می کنند.

او ادامه داد : این درحالی است  که بیشتر همکاران ما رایگان مشاوره انجام می دهند اما مردم مراجعه  نمی کنند و بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرند و مجبورند سال ها پیگیری کنند تا آن مشکل حل شود .

رئیس کانون وکلای دادگستری مازندران خبرداد :  8600 وکالت تسخیری در 10 سال اخیر و 2000 وکالت معاضدتی در کانون وکلای مازندران انجام شده و 60 نفر از وکلا به مدت 2 سال در دادسرای عمومی ساری به مراجعه کنندگان به صورت افتخاری و رایگان مشاوره می دهند.

باقری تبار ذکر کرد : 337 نفر در آزمون سال جاری  پذیرفته شده اند و افتخار ما این است که بیشترین ظرفیت را برای فارغ التحصیلان حقوق درنظر گرفتیم.