مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مرکز مازندران خبر داد؛

اهدای بسته‌ های معیشتی در آستانه محرم ۱۴۰۱ به نیازمندان

حرف آنلاین: مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مرکز مازندران از اهدای ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ ملیون تومان بین نیازمندان در آستانه محرم ۱۴۰۱ و در راستای اجرای مرحله بیست و هشتم از طرح توزیع احسان خبر داد.

محمدعلی نیرین در گفت‌وگو با حرف آنلاین، با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین مرحله از طرح توزیع احسان، اظهار کرد: این مرحله از احسان با محوریت چهار شهید دوران دفاع مقدس؛ “سید علی خالقی امری، سید ناصر طباطبایی، سید ابراهیم ایزدی و سید خلیل ساداتی توسط مرکز نیکوکاری خیریه ۱۱۰ کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین کوی طبرستان ساری برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه انجام فرائض دینی و اطاعت فرامین الهی برای نزدیک شدن بنده به خداوند است تا انوار حق بگیرد، عبادت نیز در خدمت کردن به خلق خداست، یعنی در هر شغل و جایگاهی که قرار داریم، رضای خدا و مردم را در نظر بگیریم.

مادران شهدا پای کار مهربانی

نیرین خاطرنشان کرد: در روزهای ابتدایی مرداد ماه بار دیگر دستان خیرین در گره‌گشایی از مشکلات معیشتی نیازمندان از آستین همت بیرون آمد و با عنایت الهی و تمسک به ساحت مقدس حضرت بقیه الله در راستای منویات مقام معظم رهبری برای گره‌گشایی از کار طبقات مستضعف با حضور جمعی از مادران شهدا و رابطین بزرگوار شاهد اهدای سبدهایی بودیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مرکز مازندران ارزش سبدهای غذایی توزیع شده بین نیازمندان را ۱۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: هر کدام از این بسته‌ های معیشتی شامل؛ برنج گوشت روغن، رب، ماکارونی حبوبات، قند، چای، حلواشکری، پنیر و تخم مرغ به‌همراه سیب زمینی و پیاز و میوه بود که بین ۱۵۰ خانواده تحت پوشش توزیع شد.

گفتنی است؛ به همراه هر بسته غذای گرم با همکاری بنیاد برکت برای خانواده‌ها ارسال شد و گوشت‌های مربوط به طرح قربانی مشترک به وزن ۲۵۰ کیلوگرم توزیع شد.