فرماندار جدید عباس آباد تنکابن معرفی شد

حق الله کثیری تودیع و جواد اصلانی معاون فرماندار رامسر، بعنوان فرماندار عباس آباد معارفه شد. به گزارش حرف آنلاین،فرماندار سابق عباس آباد در جلسه شورای اداری که در فرمانداری عباس آباد برگزار شد گفت: دو سال مانده از خدمتم را به شغل شریف معلمی در مناطق محروم میپردازم. حق الله کثیری در آیین تودیع […]

photo_2018-09-15_20-29-55

حق الله کثیری تودیع و جواد اصلانی معاون فرماندار رامسر، بعنوان فرماندار عباس آباد معارفه شد.

به گزارش حرف آنلاین،فرماندار سابق عباس آباد در جلسه شورای اداری که در فرمانداری عباس آباد برگزار شد گفت: دو سال مانده از خدمتم را به شغل شریف معلمی در مناطق محروم میپردازم.

حق الله کثیری در آیین تودیع و معارفه فرماندار عباس آباد تصریح کرد: از تمام توانم برای اداره این شهر استفاده کردم و مردم از اقدامات دولت در این شهر رضایت کامل دارند.

وی افزود:پروژه های عمرانی با توجه ناچیز بودن اعتبارات به حرمت و اعتبار مدیران شهرستان انجام شد و استعدادهای مادی و معنوی این شهر به کمک همراهی و همدلی تقویت و به نتایج خوبی خواهد رسید.

کثیری گفت:زیرساخت ها و ساختارها در عباس آباد تاسیس نشده و امیدوارم با تلاش و همدلی مدیران شاهد توسعه هر چه بیشتر این شهر باشیم.

دادستان عباس آباد در این مراسم گفت: مدیریت عالی فرماندار سابق سبب همدلی و جو صمیمانه شد که باعث حل مشکلات می شد.

پارسا افزود: مشکل خاصی در دوران کاری کثیری نداشتیم و تجربه، سواد کافی و اخلاق نیکوی فرماندار سابق سبب توسعه و پیشرفت این شهر شد.

به نمایندگی از شورای تامین از زحمات، حضور مستمر و حضور بدون تنش فرماندار سابق تقدیر و تشکر می کنم.