سرپرست اداره کل مدیریت بحران مازندران خبر داد؛

امدادرسانی سخت در سیل چالوس به علت ناپایداری جوی

حرف آنلاین: سرپرست اداره کل مدیریت بحران مازندران گفت: سیل غرب مازندران ۶ فوتی و ۱۲ مصدوم برجای گذاشت، عدم پایداری شرایط جوی نیز کار بازگشایی محورها و امدادرسانی را سخت و طولانی کرده است.

سرپرست مدیریت بحران مازندران درباره سیل چالوس با بیان اینکه، در دومین جلسه مدیریت بحران تصمیمات جلسه قبل بررسی و تصمیمات جدید اتخاذ شد‌، اظهار کرد: متاسفانه سیل غرب مازندران ۶ نفر فوتی و ۱۲ مصدوم بر جای گذشت.

وی افزود: به‌دلیل نامساعد بودن شرایط جوی باوجود اعزام بالگرد امداد در منطقه بالادست مرزن‌آباد امدادرسانی صورت نگرفت، این در حالی است که تیم‌های امداد کوهستان از روز گذشته برای نجات مصدومان اعزام شده و در منطقه حضور دارند.

محمدی در ادامه بیان کرد: امدادرسانی هوایی به چهار روستای بالادست منطقه مرزن‌آباد فردا در صورت پایدار شدن شرایط جوی در دستور کار قرار دارد.

ادامه امدادرسانی در حال انجام است 

سرپرست اداره کل مدیریت بحران مازندران درباره بازگشایی محور دزبن گفت: بازگشایی این محور با ۳۳ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در حال انجام است و الان یک کیلومتر از مسیر بازگشایی شد‌.

این مسئول همچنین عنوان کرد: امدادرسانی ثانویه به دو روستای تخریب شده پولادکوه و واسپول نیز در حال انجام است‌.

وی یادآور شد: پاکسازی مسیر ناتر به دلیر نیز انجام شد و اتصال شبکه برق را دنبال می‌کنیم تا پایدارسازی برق مناطق محقق شود.