نداشتن مجتمع فرهنگی در غرب مازندران دغدغه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نداشتن مجتمع فرهنگی در شهرستانهای غرب استان را دغدغه مهم بیان کرد. به گزارش حرف آنلاین به نقل از مهر،حجت الاسلام عباسعلی ابرهیمی افزود: نداشتن مجتمع فرهنگی در چالوس وچند شهر دیگر غرب استان از دغدغه مهمی است که برای ایجاد آن باید برنامه ریزی شود. وی اظهار داشت: […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نداشتن مجتمع فرهنگی در شهرستانهای غرب استان را دغدغه مهم بیان کرد.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از مهر،حجت الاسلام عباسعلی ابرهیمی افزود: نداشتن مجتمع فرهنگی در چالوس وچند شهر دیگر غرب استان از دغدغه مهمی است که برای ایجاد آن باید برنامه ریزی شود.

وی اظهار داشت: از مشکلات عمده ما نداشتن مجتمع فرهنگی در شهرهای رامسر،عباس آباد وچالوس است و به دلیل آنکه ارشاد ساخت و ساز این مجتمع ها را انجام نمی دهد و نرم افزار را تامین می کند، برای همین قرار شد در چالوس با همکاری شورا و شهردار زمینی در نظر گرفته شود و با بودجه استانداری ساخته شود.

وی افزد: امسال در خصوص برنامه های تابستانی خود وزارت کشور در راس کار قرار دارد و استانداری هم به عنوان دبیر این مجموعه است که با همکار 26 دستگاه فرهنگی برنامه های تبلیغاتی، فرهنگی وبرپایی نمایشگاه کتاب، ایجاد جنگ شادی و عرصه محصولات فرهنگی دیگر در این ایام در سواحل دریا انجام می گیرد.

ابراهیمی در خصوص مسئله حجاب گفت: در این خصوص یک عزم ملی و استانی احتیاج است و باید به شکلی باشد که جایگاه و شخصیت نظام حفظ شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به تهیه برنامه های فرهنگی گفت: در سال اقتصاد 273 برنامه تعریف شده در قالب پنج حوزه شامل سیاسی، اقتصادی ،اجتماعی ،مذهبی ودینی وبرنامه های ویژه ای که دغدغه رهبری است صورت گرفته است.

وی در پایان به مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری اشاره کرد وگفت: مهم ترین دغدغه ایشان سبک دینی، حفظ ارزشها و الگوی اسلامی وایرانی، الگوی مصرف و باورهای اعتقادی است که با ید بیشتر دراین بخش توجه شود.