مشت‌های گره شده روی میز استکبار

حسین زحمتکش/ بار دیگر 22 بهمن فرارسید و مردم با حضور میلیونی نشان دادند دست از آرمان های انقلاب و رهبری برنمی دارند، مردمی که فریاد مرگ بر آمریکا ی آنان نشان از استکبارستیزی است که در مکتب و مدرسه انقلاب اسلامی آموخته اند. سراسر مازندران به خروش ضد استکباری و استعماری غرب برخواستند و […]

حسین زحمتکش/ بار دیگر 22 بهمن فرارسید و مردم با حضور میلیونی نشان دادند دست از آرمان های انقلاب و رهبری برنمی دارند، مردمی که فریاد مرگ بر آمریکا ی آنان نشان از استکبارستیزی است که در مکتب و مدرسه انقلاب اسلامی آموخته اند. سراسر مازندران به خروش ضد استکباری و استعماری غرب برخواستند و ندای دفاع از ولایت سر دادند. از گلوگاه تا رامسر مردم خط سرخ مکتب حسینی و نور سبز علوی را به معرض دید گذاشتند. مردم مازندران 22 بهمن ماه سال 95 ، در دفاع از آرمان های امام(ره) و انقلاب  گل کاشتند و سنگ تمام گذاشتند. مردمی که از ابتدای سال 57 تاه به الان حامی انقلاب بوده اند و در عرصه های مختلف نشان دادند که انقلاب اسلامی خط قرمز خطه علویان است. اینجا مازندران است، سرزمین شیرزنان تبرستانی که حکومت عدل علی (ع) را برپا کردند و از دامن پاک آنان مردان بزرگی چون طوسی، بصیر، شیرودی، منفرد نیاکی و قدرت الله اهنگری متولد شده اند، آری اینجا سرزمین مردمان انقلابی است که در طول زمان همیشه از امتحان های تاریخی سر بلند بیرون آمدند. اینجا مازندران است، سرزمین شیربچه های علوی که تار و پود یزدیان تکفیری را در هم تنیدند و در شام غربت همسفره شام زینب شدند، سرزمینی که در دفاع از حرم زینب (س) بیشترین سرباز را به مسلخ عشق فرستاد، آری اینجا مازندران است، سرزمینی که با شکوه ترین جشن سالگرد انقلاب اسلامی در آن برگزار شد.

*خروش الله اکبر ساروی ها

ساعت 10 صبح، ساروی ها با فریاد الله اکبر راهپیمایی را شروع کردند. جمعیت از میدان شهید قاسمی ساری به سمت میدان ساعت حرکت کرد و در انتهای مسیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سخنرانی پرداخت.سیدرضا صالحی‌امیری در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم ساری تصریح کرد: امروز روزی است که سیل خروشان مردم برای جشن پیروزی انقلاب اسلامی به حرکت درآمد.وی افزود: مردم آمدند که انقلاب اسلامی ایران زنده و پاینده بماند و این حضور خروشان مردم در مراسم راهپیمایی نشان داد که علاقه‌مندی مردم بعد از حدود 40 سال مانند روزهای اول انقلاب اسلامی ایران است.صالحی امیری شأن مردم ایران را بزرگ‌تر از رئیس جمهور آمریکا دانست و یادآور شد: مردم برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی با وجود سرمای هوا در مراسم امروز شرکت کردند.وی عنوان کرد: سیل خروشان مردم، طاغوت را به زباله‌دان تاریخ انداخت و انقلاب ایران، تنها انقلابی است که مردم با مشایعت رهبری و امام راحل آن را به ثمر رساندند و پس از ۴۰ سال هنوز به تداوم راه ۲۲ بهمن استمرار دارند.وزیر ارشاد وفاداری مردم صبور، دین‌مدار و خونگرم را سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: تا زمانی که مردم بسیجی حضور داشته باشند، امنیت نظام تضمین می‌شود و باید قدردان مردم باشیم.

*انتظار یک ساعته مردم گلوگاه برای آغاز راهپیمایی

مردم گلوگاه یک ساعت قبل از شروع راهپیمایی در محل تجمع حضور یافتند و سیل خروشان آنان با فریاد مرگ بر امریکا از میدان نماز به سمت چهارراه نواب حرکت کرد و به میدان 22 بهمن و مصلای جمعه رسید.خدامی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع مردم گلوگاه به سخنرانی پرداخت.مردم گلوگاه چهره ای از حماسه  و مقاومت را در این شهرستان به دید لنز دوربین خبرنگاران قرار دادند.

زادگاه 5 شهید مدافع حرم خوش درخشید!

مردم شهرستان نکا از ابتدای انقلاب یار و یاور وفادار امام(ره) و رهبری بودند و در راه دفاع از کیان کشور فرزندان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است. 22 بهمن هر سال شاهد انبوهی از جمعیت مردم دینمدار این شهرستان هستیم. نکایی ها امسال در مصلی نمازجمعه تجمع کردند و به سخنرانی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گوش دادند. معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با تاکید بر تقویت خدمت‌رسانی به مردم گفت: ولایت‌پذیری ملت توطئه‌های استکباری را نقش برآب کرد. حسین انتظامی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان نکا اظهار داشت: گرامی می‌داریم یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب و شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس که امنیت و آرامش امروز را مدیون آنان هستیم. وی افزود: مدیریت جهادی جلوه‌ای از شکوه اقتصاد مقاومتی بوده که باید در این امر نگاهی درون‌زا و برون‌گر داشته باشیم و زمینه را برای توسعه فعالیت اقتصادی فراهم کنیم. انتظامی بیان داشت: امروز دولت از پیکره این نظام بوده که باید همه با هم یکی باشیم و با وحدت و یک صدا در جهت توسعه کشور گام برداریم. معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد افزود: نگاه دولت آرامش و گشایش امور برای ارتقا جامعه است که همه باید در هر سنگری برای مردم تلاش کنیم.

*خروش سرزمین شیرودی ها ضد استکبار جهانی

مردم شهرشهید شیرودی و سلمان هراتی ساعت 10 صبح از مسجد جامع این شهر به سمت مصلای جمعه حرکت کردند. خروش سرمین شیرودی ها در یاوه گویی های استکبار جهانی تحسین برانگیز بود. سیدهادی حسینی معاون پارلمانی وریز فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران امروز تنکابنی‌هاست. معاون امور مجلس و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و چگونگی شکل‌گیری آن برای نسل جوان یک ضرورت است.  سید هادی حسینی در مراسم ۲۲ بهمن بخش نشتای تنکابن افزود: جمهوری اسلامی حاصل خون‌های به‌ناحق ریخته مردم ایران و ملت جهان بوده زیرا نگاه همه کشورهای مسلمان دنیا به ایران است. وی با اشاره به انقلاب‌های گوناگون در کشورهای جهان اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با همه انقلاب‌های جهان متفاوت است زیرا انقلاب ما بر اساس نگاه نظامی شکل نگرفت. حسینی با اشاره به ایدئولوژی امام راحل اظهار داشت: این پیرمرد جهان اسلام فضایی را در کشور فراهم کرد که خوفناک نبود. معاون امور مجلس و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: انقلاب ما بر پایه دین و اسلام استوار بوده و بین مسلمانان وحدت ایجاد کرد.

*شهرهای مازندران در التهاب انقلابی!

مردم شهیدپرور شهرستان قائم‌شهر از ساعت 10 صبح از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله به سمت مصلی نماز جمعه بابصیرت بالا و مثال‌زدنی خود راهپیمایی کردند.آملی‌ها، مردمی که بارها تعهد خود را به انقلاب با حماسه‌های بزرگ خود به اثبات رسانده‌اند، از ساعت 10 صبح و از مسجد امام رضا(ع) تا گلزار شهدا راهپیمایی کردند. بابل، پایتخت شهدای شمال کشور نیز از ساعت 10:30 صبح رنگ و بوی انقلاب گرفت. بابلی‌ها از میدان ولایت به سمت مصلای جمعه بابل با ندای مرگ بر آمریکا راهپیمایی کردند. فریدونکنار، دیار سردار شهید بصیر، پر از عشق و بصیرت است. فریدونکناری‌ها از ساعت 10:30 صبح و از مقابل مسجد جامع به سمت مصلای قدس فریدونکنار راهپیمایی کردند. محمودآبادی‌های ولایت‎مدار از ساعت 10:30 صبح، از گلزار شهدای آهومحله بانگ الله اکبر سر دادند. مردم شهرستان نور نیز همانند همه مازندرانی‌ها از ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلای بزرگ الغدیر راهپیمایی کردند. نوشهری‎های شهیدپرور امسال نیز انقلاب را تنها نگذاشتند و از ساعت 10 صبح از مسجد جامع ندای مرگ بر اسرائیل سر دادند.

*رامسر غربی ترین مازندرانی مبارز با غربی ها

مردم غربی‌ترین شهر مازندران  ساعت 10 از مقابل شهرداری رامسر با نوای یکصدای مرگ بر آمریکای جنایتکار راهپیمایی خود را آغاز کردند تا مصلای جوادالائمه(ع) ادامه مسیردادند.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن راه نشانه وحدت و پیام آور ایمان و قدرشناسی مردم ایران دانست.

محمدرضا حشمتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن  در جمع مردم رامسر با اشاره به اینکه بیش از 38 سال از انقلاب اسلامی گذشته است و مردم همچنان شکرگذار انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی نعمت توحید و وجود شهدا را به ملت ایران هدیه داد که پس از سال ها هنوز ملت قدردان این انقلاب هستند.

وی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن راه نشانه وحدت و پیام آور ایمان و قدرشناسی مردم ایران دانست و افزود: دولت تدبیر و امید در دهه فجر پروژه های بسیار خوبی را به بهره برداری رساند که نشان می دهد این دولت برای ملت قدم های خوبی برداشته است.

حشمتی با اشاره به اقدامات موثر دولت تدبیر وامید در حوزه قرآن و عترت یادآور شد: اقدامات دولت در حوزه قرانی بسیار مفید بوده است.

امام جمعه بابلسر: عظمت مردم انقلابی دشمن را از نفس انداخت

حجت الاسلام و المسلمین محمد اسماعیل قلی پور امام جمعه بابلسر در خطبه های این هفته که در مصلی المهدی  این شهر ایراد شد ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: واقعا انسان از این همه عظمت و شکوه مردم نمی داند چه بگوید.انسان از این همه بزرگی این ملت که پابه پای انقلاب شکوهمند اسلامی در طول این سالها مقتدرانه آماده اند و همراه بودند و هستند به وجد می آید. وی با انتقاد شدید از کسانی که می گویند مردم خسته شده اند اظهار داشت: آنکه از نفس افتاد دشمن است و نه مردم انقلابی ایران اسلامی. ایستادگی مردم ایران آنچنان شکوهمند است که نفس دشمن را به شماره انداخت. امام جمعه بابلسر که سخنانش با تکبیر مکرر نمازگزاران مورد تایید قرار می گرفت با اشاره به سخنان ریس جمهور آمریکا گفت:سخنان اخیر ریس جمهور آمریکا را رهبری فرزانه انقلاب با نهایت هوشمندی و هوشیاری پاسخ دادند. من امیدوارم کسانی که میگفتند شعار مرگ بر آمریکا را دیگر نباید داد از خواب غفلت بیدار شوند.واقعا انسان باید به عقل خود شک کند چرا که وقتی این همه جنایت آمریکا را می بیند اما بازهم چشم خود را بر روی این همه خیانت ها می بندد واقعا باید به عقل او شک کرد. قلی پور در ادامه خطاب به مدیران گفت : مسولان باید قدر این مردم عزیز را بدانند مردمی که در شرایطی نظام و کشورشان را تنها نمی گذارند. قدر دانستن این مردم به این معنی است که باید به آنهاخدمت کرد.افتخار خدمت به این مردم افتخار بزرگی است. امام جمعه بابلسر در پایان با اشاره به تصادف مرگباری  که روز پنجشنبه در یکی از جاده های شهرستان بوقوع پیوست گفت: من حقیقتا از این حادثه ناراحت هستم.من از متولیان امر می خواهم که وضعیت این جاده را که به آن جاده مرگ می گویند مشخص کنند البته قول دادند که تا پایان سال انجام خواهند داد .من پیگیر هستم  تا این وعده ای که داده شد محقق شود. گفتنی است در تصادف مرگبار یک وانت نیسان با یک اتومبیل پراید در بخش رودبست بابلسر، تمامی سرنشینان دو اتومبیل که ۷ نفر بودند بجز یک نفر که در کماست جان خود را از دست دادند.

*مردم مازندران درود بر غیرتتان

درود بر مردم انقلابی مازندران که بار دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان ضدانقلاب زد تا به آن ها بفهماند انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در سایه رهبری حکیم جایگاه محکم مردمی دارد و این مردم هرگز دست از آرمان های خود بر نمیدارند، مردم مازندران، درود بر غیرتتان!