مردود بودن طرح جداسازی خزرشهر از فریدونکنار

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: طرح جدا شدن خزرشهر از فریدونکنار مردود است و هر کسی وارد این فضا شود با او برخورد امنیتی خواهد شد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درخصوص اتفاقات اخیر در خصوص طرح جدایی مجتمع مسکونی خزرشهر از شهرستان فریدونکنار، گفت: موضوع جدا شدن شهرک خزرشهر از فریدونکنار مردود و منتفی است و این نظر قطعی است.

او افزود: عده‌ای در این خصوص نفع شخصی دارند و ما هم نفع مردم استان و شهرستان را دنبال می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه هر کسی از این پس وارد این فضا شود با او برخورد امنیتی خواهد شد، ادامه داد: هر کسی بخواهد مخل نظم، آرامش و آسایش مردم شود با او برخورد قاطعانه خواهیم کرد.

خزرشهر اولین شهرک‌های مسکونی قبل از انقلاب است که دهه ۴۰ هجری شمسی در کنار دریای خزر ساخته شده بود و اکنون حدود ۶۰۰ هکتار مساحت دارد.

این شهرک در حریم شهرستان فریدونکنار قرار دارد اما برخی افراد در سال‌های گذشته به دنبال جدایی و استقلال مجتمع مسکونی خزرشهر از فریدونکنار بودند که به گفته باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی این پرونده پارسال در استان بررسی و موضوع جدایی خزرشهر از فریدونکنار مردود اعلام شده بود.

بعد از مختومه شدن این پرونده معاون یکی از وزرا در اظهار نظری این موضوع را دوباره مطرح کرد که مسئولان استان و شهرستان در خصوص عواقب آن هشدار دادند و امام جمعه فریدونکنار نیز در یک نامه سرگشاده اظهار کرد طرح استقلال خزرشهر، بر چهره‌ی متحد مردم و مسئولان این شهرستان پنجه انداخته است و بنده عواقب احتمالی ملغی نشدن این طرح را هشدار می‌دهم.