به مناسبت هفته بسیج :

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور به مازندران سفر کرد

معاون اقتصادی رئیس جمهور برای رسیدگی به مصوبات رئیس جمهور به مازندران سفر کرد.

به گزارش حرف آنلاین؛ محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور به مناسبت هفته بسیج، به منظورپیگیری مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور به مازندران سفر کرد.

محسن رضایی صبح امروز در همایش استادان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت : ایجاد شغل پایدار بدون واسطه گری و راه اندازی فرآورده های محصولات کشاورزی در مازندران باید با جدیت دنبال شود.

رضایی با بیان اینکه برای حل تمامی مشکلات پرتقال و برنج مازندران تلاش خواهیم کرد، ادامه داد : باید مجوز واحد‌های تولیدی و صنعتی در استان‌های مازندران و گیلان ایجاد و واحد‌های تولیدی متناسب با زیست بوم در این مناطق راه اندازی شود.

محسن رضایی با اشاره به اینکه ضعف در صنعت به عنوان مکمل پیشرفت حوزه کشاورزی است ؛ از باز شدن دروازه‌های اقتصادی و عضو شدن در شانگ‌های و اوراسیا به عنوان دو بازار بزرگ و معتبر آن هم در محاصره اقتصادی خبر داد.

گفتنی است؛ محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور در ابتدای این سفر دو روزه، به گلزار شهدای گمنام ادای احترام و سپس در دیدار با آیت الله محمدی لایینی نماینده، ولی فقیه در استان پیش از نماز جمعه به گفت و گو پرداخت.

همچنین جلسه مشترک گفتگوی دولت، بخش خصوصی و کارگروه تسهیل در سالن استانداری، بازدید از بندر امیر آباد (صبح یکشنبه ۶ آذر) و حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان از دیگر برنامه‌های سفر دوروزه معاون اقتصادی رییس جمهور به مازندران است.