بسیج تشکیلات و شجره طیبه انقلاب اسلامی است

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه بسیج تشکیلات و شجره طیبه انقلاب اسلامی است، تاکید کرد : برای حمایت از گروه های جهادی باید قانونی وضع شود و این یک مطالبه جدی است.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد زهرایی روز چهارشنبه در سومین رزمایش جهادگران فاطمی و تجلیل از فعالان این عرصه در ساری با اشاره به اینکه در سومین مرحله از رزمایش گروه های جهادی که از ۱۷ اردیبهشت ماه جاری همزمان با سالروز تاسیس بسیج در سراسر کشور آغاز شده است، ۱۵۳ هزار نفر از جهادگران در قالب ۱۴ هزار گروه جهادی با ۱۲ نوع خدمت تخصصی به مناطق دورافتاده و محروم اعزام شدند تا به مردم خدمت ارایه دهند، گفت : در صورتی که گروه های جهادی از حمایت های قانونی دولت برخوردار شوند، انگیزه آنان برای تداوم خدمت رسانی به مردم افزایش خواهد یافت.

وی با عنوان اینکه بسیج تشکیلات و شجره طیبه انقلاب اسلامی است،افزود : دولتمردان و قانونگذاران باید با حمایت از فعالیت های صادقانه گروه های جهادی با محوریت بسیج سازندگی، افق های تازه و امیدبخش از خدمت به مردم به ویژه قشر محروم جامعه را در گام دوم انقلاب اسلامی به منصه ظهور برساند.

محمد زهرایی بسیج را حافظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ابر نهاد تصمیم گیری در عرصه خدمت رسانی به مردم دانست و تصریح کرد : جریان جهادی به مردم نه نمی گویند و اجازه هم نمی دهند کسی هم به مردم نه بگوید.

او ادامه داد : امروز صحنه نبرد با دشمنان تغییر کرده و باید برای مقابله با توطئه های دشمنان نیز راهکار مناسب اتخاذ کرد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اذعان به اینکه قانونگذاران باید یه این مطالبه جدی گروه های جهادی که زیر نظر بسیج مشغول فعالیتند، پاسخ بدهند، خاطرنشان کرد : یروهای جهادی که اکنون درحال خدمت هستند، اگر دچار مجروحیت و مصدومیت شوند و یا اگر شهید شوند، ایثارگر و شهید محسوب نمی شوند و این یک مشکل اساسی است و برای حمایت از گروه های جهادی باید قانونی وضع شود.