انجام بیش از ۱۰۰۰ فعالیت در ادارات مازندران به مناسبت هفته دولت

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در سال جاری از اجرای ۱۵ عنوان برنامه در استان خبر داد و گفت: فعالیت‌های محوری بسیج ما در شهرستان‌ها با محوریت محرم، صفر و اربعین، هفته دولت و شهدا با انجام بیش از هزار فعالیت در ادارات کل و ادارات شهرستان صورت می‌گیرد.

به گزارش حرف آنلاین؛ سرهنگ مجیدرضا شعبانی امروز در نشست خبری روز قشر بسیج کارمندان در هفته دولت با گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای قشر بسیج کارمندان استان مازندران با محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم اظهار کرد: این حرکات نشان می‌دهد که حقانیت دین اسلام همچنان پابرجا است و محورقرآن مبنای وحدت امت اسلامی است و این نشان دهنده دشمنی نسبت به کلام الهی است.

وی با محکوم کردن ترور زائران سومین حرم شیعیان در کشور اسلامی گفت: این مسائل نشان دهنده حقانیت مردم ما است که توجه و توسل به اهل بیت (ع) در ایران اسلامی محور همه فعالیت‌های ایرانی و اسلامی است که با این شیوه به ماموریت‌های دینی و انقلای خود می‌پردازیم.

رئیس سازمان بسیج قشر کارمندان مازندران با بیان اینکه این ایام شاهد فعالیت متولیان حوزه برق در استان و کشور هستیم که این کارکنان به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: شاهد رکورد شکنی در مصرف برق هستیم که ترویج فرهنگ مصرف انرژی کمک کننده است که در خطوط تولید، توزیع و مصرف در حال مجاهدت هستند و رسالت خبرنگار باید روایت خدمت باشد چرا که در حال حاضر متولیان این امر در حال مجاهدت هستند.

وی با بیان اهمیت کار رسانه، “حضرت زینب (س)” را روایت کننده امین دانست و گفت: اگر نتوانیم روایت درست داشته باشیم، مانند اغتشاشات اخیر نارسانه خواهیم بود و باید رسانه خوبی برای مبدا و مقصد باشیم.

شعبانی با تاکید بر توجه به شعار سال که مهار تورم و تولید است رسانه را روایت کننده تولیدکنندگان برشمرد و اظهار کرد: یکی از وظایف ما اصلاح در امور است که در این زمینه نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم.

وی با بیان اینکه گاهی دیده می‌شود در سازمان‌ها و نهادها قوانین دست و پاگیر شده است و منطبق با اهداف اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: شاهد هستیم دیوان‌سالاری جلوتر از مردم سالاری است در صورتی که دیوان و نظام اداری باید به مردم خدمت کنند.

شعبانی با اشاره به اینکه باید کارمندان خود را واحد خدمت به مردم بدانند و این وظیفه نظام‌های اداری است، اظهار کرد: در این زمینه مدیران باید سنت‌های خلاقانه دوران دفاع مقدس را احیاء کنند.

وی اضافه کرد: اکنون شاهد جنگ‌های متعدد از سوی دشمن هستیم که در این زمینه باید طرح و برنامه داشته باشیم و در بدنه اداری، کارمندی و مدیریتی به فکر احیاء و اصلاح سازمانی باشیم تا خدمت رسانی درستی صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا با اعلام اینکه در جنگ اقتصادی، شناختی و فرهنگی باید خدمات رسانی مبتنی بر میدان نبرد باشد، گفت: میز خدمات رسانی یک کارمند نشان دهنده کارآمدی نظام و یا ناکارآمدی نظام در خدمت رسانی به ارباب رجوع است باید نعمت‌های انقلاب را برای اربابان رجوع برشمارند که اگر نگویم دشمنان وارونه القاء می‌کنند.

این مسئول با اظهار اینکه خانواده کارمندی باید مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرند، تصریح کرد: خانواده کارمندان پشتیبانی رزم را برعهده دارند که در این زمینه باید آگاهی درست صورت گیرد.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه خبرنگاران راویان فتح محسوب می‌شوند اگر پیروزی رقم می‌خورد باید از سوی رسانه ها بازگو شود، افزود: رسانه های کشور باید روایتگر اول باشند تا رسانه های معاند دستاوردهای نظام را وارونه جلوه ندهند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در سال جاری از اجرای ۱۵ عنوان برنامه در استان خبر داد و گفت: فعالیت‌های محوری بسیج ما در شهرستان‌ها با محوریت محرم، صفر و اربعین، هفته دولت و شهدا با انجام بیش از هزار فعالیت در ادارات کل و ادارات شهرستان صورت می‌گیرد.

سرهنگ شعبانی بیان کرد: یادواره شهدای کارمند استان در مجتمع شهید عظیمی به یاد شهید شاخص سال ۱۴۰۲ “شهید محمدتقی عظیمی”، به‌همراه ایستگاه عفاف و حجاب به‌همراه آرایش خودروهای دستگاه‌های خدمت‌رسان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین برگزاری میزهای خدمت جهادی به تعداد بیش از ۳۰۰ میز، برگزاری بیش از ۸۰ کارگاه تبیین عفاف و حجاب، افتتاح سه پایگاه جدید بسیج، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، دیدار با خانواده‌های جانبازان و شهدا و غیره از جمله دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته دولت است.