فرماندار ساری خبر داد؛

پیش‌بینی هوشمندسازی نانوایی‌ های ساری تا نیمه تیرماه ۱۴۰۱

حرف آنلاین: فرماندار ساری با اشاره به هوشمندسازی نانوایی ها اظهار داشت : نصب ۱۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی های ساری انجام شده و پیش‌بینی میشود تکمیل این طرح تا نیمه تیرماه به طول بی‌انجامد.

محمدعلی نوبخت با اشاره به هوشمندسازی نانوایی ها  اعلام کرد که در حال حاضر در ساری ۶۸۴ واحد خبازی داریم، ۴۰۳ واحد شهری و ۲۸۱ مورد آن روستایی هستند.

وی از ورود هزار و ۵۰۰ دستگاه کارتخوان‌ هوشمند از بانک عامل سپه به مازندران خبر داد و گفت که تاکنون دستگاه کارتخوان در نانوایی ها هزار نصب شده و ۵۰۰ دستگاه باقی مانده است.

نوبخت با اشاره به نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های ساری ، تاکید کرد که بعد از نصب کامل و اجرای این طرح خرید نان دیگر نقدی نیست.

هوشمندسازی نانوایی ها تا نیمه اول تیرماههوشمندسازی نانوایی

به اذعان فرماندار ساری پیش‌بینی این است که تا نیمه اول تیرماه کار نصب کارتخوان‌های هوشمند کامل شود.

نوبخت با بیان اینکه جلسات کارگروه آرد و نان در شهرستان به‌صورت هفتگی در حال برگزاری است، عنوان کرد که کار نظارت بر نانوایی‌ها توسط جهاد کشاورزی و صمت در حال انجام است.

نظارت بر نانوایی ها با 20 تیم نظارتی

فرماندار ساری خاطرنشان کرد که نانوایی‌های ساری توسط ۲۰ تیم نظارتی در ۲۰ منطقه صبح و شب بازدید میشوند.

به گفته نوبخت، اداره غله وظیفه تامین آرد، شرکت خلیج فارس کار توزیع و اتحادیه نانوایی‌ها نظارت و اقدامات دیگر جامعه هدف را برعهده دارند.

گفتنی است؛ در طرح جدید از هرگونه قاچاق آرد جلوگیری خواهد شد و قیمت نان هیچ تغییری نخواهد کرد و هیچ محدودیتی به لحاظ تعداد خرید وجود نخواهد داشت، پس از تکمیل آن نیز طرح پرداخت آرد یارانه‌ای آغاز خواهد شد.