سفر رئیس جمهور به مازندران

حرف آنلاین: ‏سرپرست نهاد ریاست جمهوری از سفر آخر هفته آقای رئیسی به مازندران خبر داد. جلسه ویژه مجمع نمایندگان مازندران با معاون اجرایی رئیس جمهور در آستانه سفر آقای رئیسی به مدت دو ساعت در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار و آخرین وضعیت طرح‌های توسعه مازندران و چگونگی اختصاص اعتبار برای شتاب بخشی اجرای […]

حرف آنلاین: ‏سرپرست نهاد ریاست جمهوری از سفر آخر هفته آقای رئیسی به مازندران خبر داد.

جلسه ویژه مجمع نمایندگان مازندران با معاون اجرایی رئیس جمهور در آستانه سفر آقای رئیسی به مدت دو ساعت در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار و آخرین وضعیت طرح‌های توسعه مازندران و چگونگی اختصاص اعتبار برای شتاب بخشی اجرای آن‌ها بررسی شد.

‏سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در این جلسه توجه به استان‌های شمالی را رویکرد دولت اعلام کرد و گفت: نگاه دولت سیزدهم در عرصه توسعه عدالت محوری و رفع تنگنا‌های اقتصادی، فرهنگی وعمرانی است.

او افزود: در سفر پایان هفته جاری رئیس جمهور به مازندران با رویکرد جدید مشکلات مهم مازندران بررسی و تصمیمات اساسی اتخاذ خواهد شد.

‏نمایندگان مازندران نیز در این جلسه با اشاره به وجود حدود۵ هزار طرح عمرانی نیمه‌تمام در مازندران و انباشت مشکلات عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در استان خدمات دهی ملی مازندران را ویژگی مثبت وموثر در مقایسه با دیگر استان‌ها بیان کردند.

این شانزدهمین سفر رئیس‌جمهور به استان‌ها است و آقای رئیسی در پانزدهمین سفر استانی خود ۸ بهمن ماه به گیلان سفر کرده بود./باشگاه خبرنگاران