تجمع 5 هزار نفری بسیجیان شهرستان ساری

فرمانده سپاه ناحیه ساری در تجمع 5 هزار نفری بسیجیان شهرستان ساری که در حسینیه عاشقان ساری صورت گرفت، بسیج را معجزه الهی برای ملت ایران دانست و اظهار کرد: 11 ماه قبل از وقوع جنگ تحمیلی، امام راحل بنای بسیج را پایه گذاری کرد تا سرنوشت بزرگترین جنگ قرن بیستم را نهادی به نام […]

1
فرمانده سپاه ناحیه ساری در تجمع 5 هزار نفری بسیجیان شهرستان ساری که در حسینیه عاشقان ساری صورت گرفت، بسیج را معجزه الهی برای ملت ایران دانست و اظهار کرد: 11 ماه قبل از وقوع جنگ تحمیلی، امام راحل بنای بسیج را پایه گذاری کرد تا سرنوشت بزرگترین جنگ قرن بیستم را نهادی به نام بسیج تغییر دهد.
به گزارش حرف، وی با بیان اینکه پس از پایان جنگ نیز امام راحل برای تقابل با جنگ نرم دشمنان، تشکیل بسیج دانشجویی و بسیج طلاب را بنا نهاد، تصریح کرد: امروز حضور بسیج در تمامی عرصه نمود پیدا کرده و ثمره آن برای ملت ایران ملموس است.
سرهنگ خادم یکی از ماموریت های بسیج را گفتمان سازی دانست و تاکید کرد: تبیین ضرروت ها و ترویج آن در برهه های مختلف زمانی در فضای عمومی از وظایف اصلی بسیج است.
فرمانده سپاه ناحیه ساری خاطر نشان کرد: بسیج با افزایش آگاهی به دنبال هموار کردن بسترها در رسیدن به وضع مطلوب و اثرگذار است.
وی ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی را از دیگر وظایف بسیج برشمرد و تصریح کرد: اصلاح الگوی مصرف، آیجاد آرمان و امید در خانواده ها و متعالی سازی دینی خانواده ها بخشی از برنامه های بسیج در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است.
سرهنگ خادم در ادامه گفت: فعال کردن منابع غیر فعال، توسعه اردوهای جهادی در راستای محرومیت زدایی، مدرسه سازی و خدمات عام المنفعه از دیگر فعالیت های تاثیرگذار بسیج در سطح جامعه بوده است.
* بسیج موجب پایداری و تداوم انقلاب و نظام
فرمانده سپاه ناحیه ساری بسیج را موجب تداوم و پایداری نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: غربی ها به این نتیجه رسیده اند که با تضعیف بسیج می توانند ایران را به وضع بحرانی بکشانند و به پیکره نظام ضربه های سختی وارد کنند از این رو مدت ها است نوک حملات خود را به سمت بسیج گرفته اند.
وی با بیان اینکه بسیج ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی در ایران است، اظهار کرد: غربی ها به این نتیجه رسیده اند که بسیج خون در رگ های سپاه و سپر مقابله با فتنه های آینده است، اندیشکده های مختلف غربی بارها اعلام کرده اند بسیج قوی ترین نیروی امنیتی در داخل ایران است که توانسته گسترده ترین توطئه های غرب علیه ایران را خنثی کند.
خادم در ادامه افزود: حضور مقتدرانه بسیج در مقابله با فتنه 88 موجب شد تا غربی ها احتمال ظهور فتنه آینده در ایران بسیار کمرنگ تحلیل کنند.
وی با بیان اینکه بسیج رکن حیاتی راهبرد دفاع ملی ایران است، تاکید کرد: بسیج در راهبرد دفاع ملی ایران بی تردید یک رکن حیاتی است که توانسته دکترین دفاع موزائیکی و نبرد خودجوش ایران را به خوبی اجرا کند.
سرهنگ خادم بسیج را محدود به جغرافیای ایران ندانست و تصریح کرد: امروز اندیشه بسیج موجب ایجاد امنیت در کشورهایی همچون سوریه، عراق، لبنان، یمن و فلسطین شده است، اگر تفکر بسیج در این کشورها حاکم نمی شد امروز داعش حکومت را در عراق، سوریه و دیگر کشورها به دست می گرفت.