مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

دغدغه های ایثارگران مازندران را با افتخار پیگیری می کنیم

حرف آنلاین: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در یادواره ۱۹ تن از شهدای برنت سوادکوه گفت: دغدغه های ایثارگران را با افتخار پیگیری می کنیم.

سعید کهن سال با بیان اینکه حفط ارزش ها و آرمان ها یکی از نشانه های انقلاب اسلامی است اظهار کرد: شهدا به ما عزت، ارزش، کرامت و آزادگی بخشیدند، امروز دشمن از این مجالس و محافل که به نام شهدا و امام عظیم الشان برگزار می شود هراس دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه کلام امام خمینی ( ره ) و رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) بعنوان یک راهبرد مهم همیشه در کشور ما ساری و جاری است گفت: نقش امام راحل در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است.

کهن سال اذعان داشت: شهدا با تبعیت از امام خمینی ( ره ) راه انقلاب اسلامی را پیمودند و در دفاع از آن در مقابل دشمنان جنگیدند و به شهادت رسیدند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اضافه کرد: راه شهدا مشتری دارد، زمانی که برای شهدا ارزش و احترام قائل می شویم این امر بیانگر پویایی و زنده بودن انقلاب است.

کهن سال واژه ایثار را یک مقوله مهم و مختص انسان های با تقوی، با اخلاص مومن دانست و گفت: شهدای عزیز در اوج معرفت و ایثار با خدای خود معامله کردند و از جان عزیز خود گشتند.

این مسئول با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: پیروی از راه و سیره شهدا می تواند به عنوان یک سرمایه اجتماعی موجب انسجام بخشی و وحدت آفرینی در زندگی ما شود.

مدیر کل بنیاد مازندران با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم اظهار کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما حاکم است هیج آسیبی به کشور ما نمی رسد.مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: دغدغه های ایثارگران را با افتخار پیگیری می کنیم و این امر را وظیفه ذاتی خود می دانیم.