خدمت به ایثارگران مازندران کاری ارزشی، اخلاقی و با فضیلت است

حرف آنلاین: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: خدمت به ایثارگران کاری ارزشی، اخلاقی و با فضیلت بوده و باید با قرب و انگیزه الهی و همچنین با نیت خالص و گشاده رویی انجام گیرد.

سعید کهن‌ سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار چهره به چهره با 120 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران مازندران که در دفتر مدیر کل بنیاد مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه خدمت مطلوب به ایثارگران در راستای کار جمعی و روحیه جهادی تحقق می‎باید، گفت: صداقت در پاسخگویی و شفاف‌سازی در زمینه ارائه خدمات رسانی به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان اولویت اصلی در بنیاد محسوب می‌شود.

کهن‌ سال افزود: صبر و حوصله در برابر پاسخ به ایثارگران، رضایتمندی جامعه ایثارگری را به همراه دارد. وی تصریح کرد: پاسخگویی در مقابل دغدغه‌ها و مشکلات مربوط به خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید بر مبنای تواضع و احترام باشد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، یادآور شد: خدمت به ایثارگران کاری ارزشی، اخلاقی و با فضیلت بوده و باید با قرب و انگیزه الهی و همچنین با نیت خالص و گشاده رویی انجام گیرد.

این مسئول یادآور شد: در خدمت به ایثارگران مشکلات و سختی‌هایی وجود دارد اما کارکنان خدوم این بنیاد با کثرت ارباب رجوع احساس خستگی نمی‌کنند و همه آنان را از منظر لطف و عنایت و نعمت پروردگار و توجه شهدا می‌بینند.

وی به گره‌گشایی مشکلات از شیوه‌های موثر در جهت ارائه خدمت به جامعه ایثارگری اشاره کرد و گفت: روحیه نشاط، امیدآفرینی و شکوفایی معنویت در میان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با خدمت شایسته تجلی پیدا کند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران عنوان کرد: باید ارزش فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان را بدانیم، این دو نعمت‌های ارزشمندی بوده که باید همیشه مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرند.

این مسئول یادآور شد: بیشتر مشکلات جامعه ایثارگری در زمنیه وام مسکن، تسهیلات رفاهی، اشتغال، درمانی، حق پرستاری، برقراری معیشت، کمیسیون پزشکی، آموزش عالی و عمومی و … است که مورد رسیدگی و پیگیری قرار می‌گیرد.