پرداخت 840 میلیارد ریال تسهیلات به خانواده‌ های ایثارگران مازندران

حرف آنلاین: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در طی شش ماهه اول سال جاری مبلغ 840 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق شاهد به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان استان پرداخت شده است.

به گزارش حرف آنلاین، سعید کهنسال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، تسهیل در جهت ارائه خدمات بانکی به خانواده‌های ایثارگران مازندران نگاه حل مشکل را اولویت بنیاد عنوان کرد اظهار کرد: در طی شش ماهه اول سال جاری مبلغ 840 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق شاهد به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان استان پرداخت شده است.

کهن‌سال افزود: در شش ماه اول سال جاری تعداد دو هزار و 134 نفر از جامعه هدف تحت پوشش بنیاد مازندران از محل صندوق شاهد وام قرض الحسنه دریافت کردند.

وی تصریح کرد: این وام قرض‌الحسنه صندوق شاهد بر اساس اولویت و در راستای قوانین و مقررات این صندوق به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مازندران پرداخت می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه تعداد 17 هزار و 31 تن از ایثارگران عزیز استان عضو صندوق شاهد هستند، یادآور شد: آمار پرداخت وام قرض الحسنه از محل این صندوق به خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران استان نسبت به سال گذشته 44 درصد رشد چشمگیری داشته است.

این مسئول  یادآور شد: به منظور حل مشکل این قشر محترم تلاش شده تا در نیمسال دوم سال جاری در صورت اخذ اعتبار مناسب، به تعداد بیشری از این خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر وام قرض الحسنه از طریق صندوق شاهد پرداخت شود.

وی به مناسبت 18 مهر ماه ضمن تبریک آغاز هفته وحدت و  فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، گفت: ماه ربیع الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا، مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام ناب محمدی است.