تاکید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بر تبیین شیوه های خدمت رسانی به ایثارگران

حرف آنلاین : مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران  با اشاره به تبیین شیوه های خدمت رسانی به ایثارگران اظهار کرد: باید نیازمندی ها را مطالبه کرده و در کار خیر سبقت بگیریم تا آثار و دوامش پایدار بماند، این مهم در سایه کار جهادی محقق می شود.

نشست تخصصی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با معاون و روسای ادارات تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان ی در مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر در ساری برگزار شد.

سعید کهن سال در این جلسه با اشاره به ایام سوگواری حضرت سید الشهدا و یاران با وفایش گفت: عاشورا برای زمان و مکان خاصی نیست بلکه درس و عبرت است، پیوند ما با اهل بیت و امام حسین ( ع ) سعادت و رستگاری را برای ما به دنیال خواهد داشت.

کهن سال با بیان اینکه تفکر جهادی را سرلوحه امور قرار دهیم، گفت: حوزه تعاون در بسیاری از جهات خدمت رسانی از ظرافت و حساسیت خاصی برخوردار است، در این حوزه پاسخگویی باید دقیق و شفاف انجام گیرد.

مدیر کل بنیاد مازندران در رابطه با اداره مددکاری و مشاوره گفت: فعالیت های این بخش باید با تغییر روش ها و شیوه ها همراه باشد تا اثرش را نشان دهد.

کهن سال بر پیگیری سریع طرح رزمایش دیدار با خانواده های معظم شهدا، فعال کردن برنامه های مراکز مشاوره و بروز بودن در این بخش تأکید کرد.

کهن سال در بخش اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر اذعان داشت: در شهرستان ها باید فراخوان صورت گیرد تا بیکاران شناسایی شده و مشاوره های شغلی انجام گیرد و پس از آن با ایجاد علائق شغلی، فرصت شغلی و جذب این عزیزان در دستگاه ها و بخش های خصوصی فراهم شود، کهن سال در این رابطه بر شناسایی کارآفرینان، انعقاد تفاهم نامه و … تأکید کرد.

مدیر کل بنیاد مازندران در بخش پذیرش گفت: افرادی که شرائط حق پرستاری، برقراری معیشت دارند شناسایی شده و بر اساس اولویت و قوانین، روند کار انجام گیرد.کهن سال بر پیگیری جذب وام تبصره ای مسکن ایثارگران، نشست با بانک های عامل نیز تأکید کرد و گفت: برای حل مشکلات ایثارگران همیشه پیگیر و مطالبه گر باشیم.