نسل جوان امروز نیازمند ترویج منش و سبک زندگی شهدا است

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت : نسل جوان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج منش و سبک زندگی شهدا هستند تا بتوانیم از آنان بعنوان آینده سازان ایران اسلامی در برابر توطئه های دشمنان محافظت کنیم.

به گزارش حرف آنلاین؛ زهرا پناهی روا مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در آئین تجلیل از ۱۲۵ معلم نمونه و منتخب مازندران در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری با بیان اینکه؛ آینده ایران اسلامی از آن جوانان است ، گفت : تمام هدف دشمنان آسیب زدن به جامعه نخبگانی ما در مدارس و دانشگاه هاست.

وی با اشاره به اینکه وجود ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور سند افتخار جامعه دانش‌آموزی و مدارس ماست و به آن می بالیم، افزود : شهدا برای حفاظت و پاسداری از ارزش های والای اسلامی از جان شیرین خود گذشتند تا ما اکنون در آرامش باشیم.

زهرا پناهی روا خاطر نشان کرد : گزینش نیروی انسانی مومن و انقلابی و در واقع ایجاد تحول در دستگاه تعلیم و تربیت در انتخاب گزینش نیروهای مومن و انقلابی، آموزش و پرورش را می تواند به جایگاه واقعی خود برساند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با عنوان اینکه ارتقا ء جایگاه و شان آموزش و پرورش در گرو حساسیت در انتخاب نیروی انسانی متعهد و انقلابی است، یادآور شد : تنها راهکار مقابله با دشمنان، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

او تصریح کرد : نسل جوان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج منش و سبک زندگی شهدا هستند تا بتوانیم از آنان بعنوان آینده سازان ایران اسلامی در برابر توطئه های دشمنان محافظت کنیم.

پناهی روا در خاتمه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز کشورمان در گام دوم انقلاب اسلامی را از اصلی‌ترین راهبردهای وزارت آموزش و پرورش دانست و اشاره کرد : با تاسی به آموزه‌های ناب قرآنی و اسلامی و اسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی تلاش می کنیم.