مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران:

حل مشکلات ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر نیاز به گوش شنوا دارد

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران گفت: ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر هنوز آماده نشده و این اتفاقات موجب می‌شود تا فقط از مشکلات حرف‌ بزنیم.

به گزارش حرف آنلاین، ایزد سیف الله پور با گلایه از رهاشدن ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر ، در یک برنامه رادیویی به محروم شدن این باشگاه از میزبانی سوپرجام اشاره کرد و اظهار داشت: براحتی استان مازندران و شهر قائم‌شهر را از میزبانی سوپرجام محروم کنند که این اتفاق خوبی نیست و امیدوارم مسئولان استان صدایم را بشنوند.

مدیر عامل نساجی مازندران با بیان اينکه با حمایت تمامی مسئولان و کادر فنی موجب شده تا باشگاه نساجی تاکنون امتیازات مطلوبی را دریافت کند، می‌گوید: مراحل نخست را در ورزش نساجی مازندران شروع کردیم، دچار غرور نمی‌شویم  و در حال تلاش برای به بار نشستن آروزی دیرینه مردم مازندران هستیم.

سیف‌الله‌پور افزود: از شرایط موجود در استان مازندران و شهرستان قائم‌شهر گله‌مند هستم که هیچ حمایتی صورت نمی‌گیرد.

نگرانی از میزبانی مسابقات آسیایی در ورزشگاه شهید وطنی

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران یادآور شد: از آنجایی که مسابقات آسیایی در آینده برگزار می‌شود باید ورزشگاه زودتر آماده شود تا ما میزبان هواداران پرشورمان باشیم. این مسئول افزود: گرچه ورزشگاه شهید وطنی افتتاح شد و چمن آن نیز مرغوب است اما اینجا همانند خانه‌ای است که سقف ندارد.

وی تصریح کرد: هرچند از زحمات استاندار مازندران و فرماندار شهرستان قائم‌شهر تشکر می‌کنم اما انتظار می‌رود که مسائل ریز مربوط به ورزشگاه شهید وطنی از سوی اداره ورزش و جوانان پیگیری شود.

سیف‌الله‌پور عنوان کرد: کارهای تخصصی در ورزشگاه شهید ‌وطنی باقی‌مانده که استانداری مازندران این مشکلات ریز را نمی‌بیند، باید اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و شهرستان قائم‌شهر آنها را پیگیری کنند که متاسفانه این دو ارگان برایشان مهم نیست.

ورزشگاه شهید وطنی باید تکمیل شود

وی گفت: ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر باید تکمیل شود اما پس از ورود آقای مخبر به ورزشگاه پیچی به پیچی سفت نشد.مشکلات ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر شامل گیت، ورودی و خروجی، جایگاه وی‌آی‌پی و سی‌آی‌پی‌ و خبرنگار است.

مدیر عامل نساجی مازندران افزود: در بخش زمین چمن ورزشگاه درجه یک است و رختکن ورزشگاه شهید وطنی هیچ‌ مشکلی وجود ندارد اما با فرارسیدن فصل سرما اگر موتور خانه ورزشگاه فعال نشود، چمن به آسانی از بین می‌رود.

وی یادآور شد: دغدغه من این است که این همه هزینه بیت‌المال در ورزشگاه شهید وطنی هزینه شد اما چرا آن را رها کردند. هر چند حال مردم مازندران با وجود تیم نساجی مازندران بسیار خوب است و حال این مردم را خراب نکنیم.

سیف‌الله‌پور، افزود: با وجود مشغله فراوان اما این آمادگی را داریم که تامین و نگهداری این ورزشگاه را انجام‌ دهیم.وی تصریح کرد: مالک باشگاه آقای حدادیان از کسی تقاضای کمک ندارد اما فقط باید چند مشکل کوچک آن را رفع کنیم و ورزشگاه را کامل کرد.

مدیر عامل نساجی مازندران با بیان اينکه بعد از ۴۰ سال می‌خواهیم یک ورزشگاه را با این همه فوتبالیست به اتمام برسانیم، گفت:‌ دو سال در خصوص دربه‌دری تیم نساجی مازندران صحبت شد و حال باید در زمینه تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر صحبت کنیم.

پیشنهادات برای میزبانی سوپرجام

این مسئول تصریح کرد: اگر قرار است بازی به شکل سوپرجام برگزار شود پیشنهاد دادیم تا این بازی در تهران با حضور تماشاگر برگزار و ۵۰ در ۵۰ هزینه‌ها تقسیم شود و در صورتی که بدون تماشاگر می‌خواهد برگزار شود، ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر آمادگی برگزاری مسابقه بدون تماشاگر را دارد.

وی پیشنهاد دیگری مطرح کرد: در پیشنهاد سوم مطرح شد که یک ورزشگاه را خود فدراسیون مشخص و انتخاب کند و از آنجایی که فصل مسابقات است و پروازها درگیر است خواهش می‌کنیم زودتر ورزشگاه را انتخاب کنند چون هر تیمی برای رفتن به شهر دیگر برای بازی باید با کل بازیکنان و اعضایش برود بنابراین سازمان لیگ زودتر ورزشگاه خود را انتخاب کند تا زودتر کار هواپیما و هتل انجام گیرد اما متاسفانه روز آخر قرار می‌دهند.

سیف‌الله‌پور یادآور شد: دنبال کُری خواندن نیستیم و باید اجازه بدهیم تا سازمان لیگ مکانی را در شان سوپرلیگ انتخاب کند تا بازی در آن انجام شود.

وی در پایان در خصوص ورزشگاه‌های پیشنهادی برای برگزاری مسابقات لیگ، گفت: ورزشگاه‌هایی که ما پیشنهاد کردیم ورزشگاه آزادی با تماشاگر بود اما علاوه بر آن باشگاه‌های مشهد، سیرجان، اصفهان نیز پیشنهاد شد چون این ‌ورزشگاه‌ها شرایط برگزاری مسابقه را به لحاظ داشتن امکانات هتل و پرواز دارند.