تیم نساجی مازندران در رده هشتم / رضایت نسبی از عملکرد حمید مطهری

پس از پایان نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران، تیم نساجی مازندران در رده هشتم جدول جای گرفت.

به گزارش حرف آنلاین، تیم نساجی مازندران با کسب 20 امتیاز و 15 بازی در در حالی در رده هشتم جدول جای گرفت که در آخرین دیدار نیم فصل، شکست سنگینی از پیروزی متحمل شد.

بررسی عملکرد تیم نساجی مازندران در لیگ برتر 1401 با حمید مطهری که در ۳۰ خرداد از پرسپولیس جدا شد و مسئولیت هدایت نساجی را برعهده گرفت، نشان دهنده کسب رضایت نسبی از سوی کارشناسان است.

در ابتدای فصب علی شجاعی  محمد شریفی به نساجی پیوستند و مجتبی ممشلی  پس از پنج سال حضور از نساجی جدا شد.

نخستین بازی نساجی در لیگ برتر نیز در  ۲۱ مرداد انجام شد.

نساجی با ۱۵ بازی و 20  در نیم فصل، در رده هشتم جدول قرار گرفت. ۵ برد، ۵ مساوی، ۵ باخت و  با ۱۸ گل زده عملکرد این تیم در نیم فصل است.

ایوب کلانتری و حامد شیری هر کدام با ۴ گل ۲ بازیکن نساجی در جدول بهترین گلزنان لیگ برتر قرار گرفتند.

فولاد ۲۰ امتیاز با تفاضل گل بهتر در رده هفتم،  تراکتور ششم جدول با ۲۲ امتیاز و مس  در رده پنجم جدول با ۲۲ امتیاز قرار دارند و نساجی با اختلاف اندک در تعقیب آنهاست.

از طرف تیم های آلومینیوم، ذوب آهن و هوادار هر کدام با 19، 18 و 17 امتیاز با اختلاف  اندک پایین تر از نساجی قرار دارند.

مطهری پس از باخت دربرابر پیروزی خود را مقصر این باخت اعلام کرد و گفت که چند نفری از بازیکنان تیم خوب کار نکردند و به نوعی پیراهن نساجی برای آنان گشاد است.  به نظر می رسد مطهری با بازیکنان کم کاری و ضعیف این تیم اتمام حجت کرد تا تکلیف آنان را در نیم فصل بعدی روشن کند.

کارشناسان فوتبال معتقدند که قطعاً حمید مطهری باید فکر اساسی برای اشتباهات متعدد علیرضا حقیقی و خط دفاعی داشته باشد چون نساجی پس از مجسد سلیمان بدترین خط دفاعی را در نیم فصل زا آن خود کرد.

در مجموع کارشناسان عملکرد نساجی با مطهری قابل قبول میدانند و امیدوارند با تغییراتی که سرمربی تیم انجام میده، برای نیم فصل دوم بهتر نتیجه بگیرد.