بازیکنان تیم نساجی مازندران برای تک تک دقایق بازی با تیم اراک تمرکز داشته باشند

سرمربی نساجی مازندران گفت: بازیکنان تیم نساجی مازندران باید برای تک تک دقایق بازی با تمرکز بالا باشد زیرا در این بازی دقت و تمرکز بسیار مهم است.

به گزارش حرف آنلاین، حمید مطهری سرمربی تیم نساجی مازندران در جمع خبرنگاران درباره بازی آلومینیوم اراک، اظهار داشت: این تیم کادر فنی خیلی خوب و بازیکنان قابل احترامی دارد و با برنامه پیش می‌رود.

وی افزود: تیم اراک سازمان دفاعی قوی دارد اما ما با راه‌کارهایی که اندیشیدم به دنبال آن هستیم که سازمان دفاعی آنها را بشکنیم و به گل برسیم.

مطهری افزود: در مجموع، بازی میان نساجی مازندران و تیم آلومینیم اراک، بازی سخت و تاکتیکی است که البته به این موضوع واقف هستیم، بنابراین سعی می‌کنیم تا یک بازی رو به جلو و قابل احترام را ارائه دهیم.

وی تصريح کرد: گرچه بعد از دو برد نساجی مازندران، به اینجا رسیدیم اما چندان هیجان زده هم نیستیم، در مسیر پیشرفت قرار داریم و باید این روند را ادامه دهیم تا یک تیم بسیار خوب و قابل احترام باشیم.

تیم نساجی مازندران قابل احترام است

سرمربی نساجی مازندران یادآور شد: تیم نساجی مازندران برای اینکه تیمی قابل احترام و تاکتیکی باشد باید در زمین بازی این حرف را ثابت کنیم.

وی افزود: بازیکنان تیم نساجی مازندران باید برای تک تک دقایق بازی با تمرکز بالا باشد زیرا در این بازی تمرکز بسیار مهم است تا بتوانیم بازی را کنترل کنیم و آنطور که دوست داریم بازی را پیش ببریم.

مطهری گفت: تیم نساجی دو بازیکن مصدوم دارد اما ورزشکار محروم ندارد.