تیم نساجی مازندران به دنبال دریافت ۳ امتیاز در مقال تیم نفت است

سرمربی نساجی مازندران گفت: تیم نساجی مازندران در شرایط تاکتیکی بالایی قرار دارد و به دنبال دریافت ۳ امتیاز بازی خود با نفت آبادان است.

به گزارش حرف آنلاین، حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان، در فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: هر چند تعطیلی در لیگ اتفاق افتاد اما به سرعت تمرینات خود را با بازیکنان نساجی مازندران شروع کردیم.

به گفته مطهری با همکاری مدیرعامل و سایر همکاران اردویی با سطح بالا در ترکیه برگزار شد که در پی آن سه بازی قدرتمندی را شوت زدیم که موجب ارتقا کیفیت تیمی، تاکتیکی و فیزیکی تیم نساجی مازندران شد.

وی شرایط تیم نساجی را مناسب برای بازی اصلی دانست و افزود: تمرینات خود را در تهران ادامه دادیم و حتی به بازیکنان تاکید می‌شود چون نفت آبادان در آخر جدول قرار دارد این تیم را دست کم نگیرند.

سرمربی نساجی مازندران یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را بازی با نفت آبادان عنوان کرد و یاداور شد: از آنجایی که تیم نفت آبادان و خوزستان به دنبال بازی فوتبال بودند و ضد فوتبالی نیستند و این تیم قابل احترام است.

مطهری عنوان کرد: به دنبال آنالیز مربیان و بازیکنان مفت آبادان به شکل آنلاین هستیم تا در مناسب‌تری به بازی بپردازیم.

‌وی تصریح کرد: تیم نساجی مازندران برای سه امتیاز می‌جنگد و باید اینجا را قلمرو خود می‌کنیم‌.

سرمربی نساجی مازندران تاکید کرد: باید بازیکنان نساجی مازندران با تمرکز صددرصدی پا به توپ بزنند و با تلاش خود ۳ امتیاز را دریافت کنند.