درآمد بلیط دیدار نساجی مازندران و استقلال برای استادیوم شهید وطنی هزینه می‌شود

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت : درآمد بلیط دیدار نساجی مازندران و استقلال برای استادیوم شهید وطنی هزینه می‌شود.

به گزارش حرف آنلاین ؛ ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه بازی مهمی در پیش رو داریم ، گفت : از هواداران عزیز خود  تقاضا داریم مثل هیشه یار و یاور ما باشند و بار دیگر به ایرانیان ثابت کنند که بی نظیرند.

وی افزود : با تلاش معاون فرهنگی باشگاه  بار دیگر فرهنگ والا و زیبای هواداران خود را به همگان نشان داده و برای موفقیت تیم هرکاری از دست ما ساخته باشد انجام خواهیم داد.

سیف الله پور تصریح کرد : همه از افزایش هزینه ها و همچنین نرخ بالای تورم آگاهند و نرخ گذاری بلیت در این بازی حساس طبق نیاز باشگاه و جبران اندکی ازهزینه های جاری و عمرانی ورزشگاه است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه ما هم در این جامعه زندگی می کنیم و از درد مردم آگاهیم ، ادامه داد : باید به بخش خصوصی هم حق داد و در حال حاضر ورزشگاه وطنی از سوی اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه نساجی واگذار شده و طبق برنامه ریزی های عمرانی صورت گرفته چندین میلیارد دیگر برای آماده سازی یکسری امکانات برای رسیدن به استانداردهای مدنظر ای اف سی ، باید توسط باشگاه هزینه شود .

او ذکر کرد : تمام درآمدهای حاصل از بلیت فروشی صرف هزینه های ورزشگاه وطنی خواهد شد و امروزه با توجه به وضعیت بد اقتصادی ، مردم به ما کمک نکنند ناامید خواهیم شد.

ایزد سیف الله زاده اذعان داشت : درواقع فاصله درآمد تا هزینه  در امر باشگاه داری بسیار زیاد بوده وازسویی دولت و متولیان ورزش هیچ کمک درخوری به باشگاه های خصوصی نمی کنند.