اغتشاشگران تنها و تعدادشان محدود است

حرف آنلاین: امام جمعه ساری با اشاره به تجمع اغتشاشگران بهانه‌جو در سطح کشور گفت: همه شما را به بی‌توجهی به این عده محدود اغتشاشگر و توجه به جوانان برای ممانعت از این سواستفاده‌کنندگان توصیه میکنم و می‌گویم که بهترین راه مبارزه با آنان این است که تنهایشان بگذاریم تا معلوم شود که چقدر حقیر و کوچک هستند.

نماینده ولی فقیه مازندران و امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه مصلی این شهرستان، ضمن تاکید بر لزوم رعایت تقوا به وعده خداوند در قرآن در این باره اشاره کرد و گفت: لازم است در زندگی تقوا را رعایت کنیم و حلال و حرام را رعایت کنیم.

وی افزود: در روزهای پایانی ماه صفر با سه مصیبت بزرگ شامل؛ سالروز ارتحال پیامبر معزز اسلام (ص)، سالروز شهاد امام مجتبی (ع) و سالروز شهادت علی بن موسی الرضا (ع) امام هشتم مواجه هستیم که پیرو این سه مصیبت بزرگ عرض تسلیت داریم.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: روز وقف هم از مناسبت‌های پیش رو است، وقف یک مسئله بسیار مهم و صدقه جاریه است، با وقف مال فانی را به ثروت فانی تبدیل میکنیم، اول ماه ربیع هم سالروز پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه و تاسیس حکومت اسلامی و شروع جنگ‌ها و فتنه‌های فراوان است، باید بدانیم که دشمنان ما بیش از اینکه نتوانند احکام شرعی را بپذیرند با بعد سیاسی و حکومت دینی بیشتر مخالف هستند تا جایی که بسیج شدهاند تا اصل نظام را نشانه بروند مابقی بهانه است‌.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: در هفته دفاع مقدس به‌سر می‌بریم همه باید از مدافعان راستین دفاع مقدس یاد کرده و مجاهدت‌های آن‌ها را فراموش نکنیم‌، به تاکید رهبر عزیز ما حقایق دفاع مقدس باید به گوش جوانان برسد.

امام جمعه ساری ادامه داد: سال تحصیلی جدید در حال آغاز است، در مدارس و مراکز آموزشی ضمن توجه به بهره‌گیری بیشتر باید به تعلیم و تربیت توجه ویژه داشته باشند، بعضا شنیده شده که در گزینش معلم فقط به مدرک تحصیلی توجه می‌شود نه به مواضع دینی و انقلابی و پایبندی به ارزش‌های انقلابی اسلامی که اگر درست باشد خلایی بزرگ است، مسئولان امر باید این مسئله را جدی بگیرند.

این مسئول ضمن تقدیر از مردم بابت حضور در مراسم تعظیم شعائر حسینی و مراسم مذهبی دیگر و امروز عنوان کرد: قهرمانان حوزه ورزش و کشتی مازندرانی موفق به کسب مدال‌هایی شدند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به سخنرانی ستودنی رئیس جمهور در هفتادوهفتمین مجمع حقوقی سازمان بین‌الملل اعلام کرد: بالا بردن عکس سردار مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل دوربین‌های خبرگزاری‌های دنیا و بیان پیگیری قتل ایشان و رسیدن به اعدام بسیار زیبا بود.

آیت الله محمدی لائینی همچنین به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: پیروزی در کشور با مقاومت حاصل می‌شود نه تسلیم، قطعا انقلاب ما نیز بر همین اساس پی‌ریزی شده است‌.

امام جمعه ساری یادآور شد: دشمنان ما با تحریم‌های سنگین چهار دهه‌ای و جنگ‌های مختلف با فتنه‌سازی‌های داخلی سعی بر شکستن روح مقاومت دارند و هر روزی بهانه‌ای همچون بحث خون‌خواهی مهسا امینی درست میکنند و در راستای آن با آسیب زدن به اموال عمومی و بی احترامی به حجاب بانوان امنیت را زیر سوال قرار می‌دهد تا عواملشان را مشمول تکلیف قرار داده و مقاومت ما را بشکنند.

این مسئول گفت: امروز با برگزاری راهپیمایی اعلام می‌کنیم که نمی‌خواهیم که میدانیم که هر چه زمان بگذرد تجمعات اغتشاشگران ضعیف‌تر خواهد شد، این تعداد اندک کسی نیستند که بخاطرشان بخواهیم راهپیمایی به راه بی‌اندازیم بلکه اینجا جمع شده‌ایم تا سر سپردگی خودمان را به آرمان شهدا نشان داده و از نیروی مظلوم انتظامی حمایت کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: اعلام می‌کنیم که جمع شده ایم یک اربعین انقلابی و آرمانی دیگری را برگزار کنیم به آمریکا و ملته‌ای متحده غربی بگوییم که شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید، همه شما را به بی توجهی به این عده محدود اغتشاشگر و توجه به جوانان برای ممانعت از این سواستفاده کندگان توصیه میکنم و می‌گویم که بهترین راه مبارزه با آنان این است که تنهایشان بگذاریم تا معلوم شود که چقدر حقیر و کوچک هستند.