نماینده ولی فقیه در مازندران:

برکات سفر رهبرانقلاب‌ به روستای اروست هنوز ادامه دارد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برکات سفر سال ۱۳۷۴ مقام معظم رهبری به منطقه محروم چهاردانگه و روستای اورست همچنان ادامه دارد.

به گزارش حرف آنلاین، آیت الله لائینی در مراسم گراميداشت ۲۴ مهرماه سالروز سفر رهبر انقلاب در روستای اروست حضور استاندار و مدیران استان برحل مشکلات مردم منطقه در همین تاریخ از برکات سفر سال ۱۳۷۴ است، اظهارداشت: دولت سیزدهم با کار میدانی برای توسعه روستاها تلاش می کند.

وی با ابراز تاسف از نیمه کاره ماندن پل ورودی روستای اروست به عنوان یکی از پروژه های سفر رهبری، اظهار داشت: استاندار مازندران قول داده که این پروژه به زودی شروع شود و در عملیات اجرایی آن زودتر به اتمام برسد.

نماینده ولی فقيه در مازندران، توسعه بافت روستا و آب کشاورزی را از نیازهای دیگر این روستا اعلام کرد و افزود: خدمات صورت گرفته در این روستا پس از سفر رهبری را نباید نادیده گرفت، از طرفی این مردم یکی از بهترین داشته‌های نظام هستند.

لائینی با تاکید براینکه مردم ولایی و انقلابی نظیر این روستا سرمایه ای ارزشمند است، تصریح کرد: مسولان باید با خدمت شبانه روزی به این مردم قدر آنان را بدانند.

وی به فتنه اخیر و عدم همراهی مردم با فتنه‌گران اشاره کرد و گفت: مردم با هوشیاری با اغتشاشگران همراهی نکردند و آن عده ای که آگاهانه شرارت کردند، جواب محکمی از این مردم دریافت کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه والدین علاوه بر مسائل اقتصادی، به امورات دینی و اخلاقی فرزندان نیز رسیدگی کنند، افزود: اهالی این منطقه تلاش کنند که هرجا هستند سنت و فرهنگ اصیل خود را فراموش نکنند.