نماینده ولی فقیه در مازندران:

نماز جمعه سنگر انقلاب و خار چشم دشمنان است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه نماز جمعه وعده گاه و میعادگاه شهیدان است،اظهار کرد : نماز جمعه سنگر انقلاب و خار چشم دشمنان است.

به گزارش حرف آنلاین ؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری در جمع نمازگزاران با تاکید براینکه نماز اول وقت در روز عاشورا مورد توجه هیات‌های مذهبی قرار گیرد، اظهار کرد: امام حسین (ع) برای برپا داشتن نماز و امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و لازم است نماز اول وقت مورد توجه عزادارن حسینی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه وعده گاه و میعادگاه شهیدان است، افزود: نماز جمعه سنگر انقلاب و خار چشم دشمنان است.

آیت الله لائینی با تاکید براینکه مراسم عزاداری ماه محرم نباید طولانی شود تا مزاحمتی برای مردم ایجاد کند، گفت: نماز صبح عزاداران نباید به بهانه عزاداری امام حسین (ع) قضا شود.

وی ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: چراکه سردار شهید قاسم سلیمانی می فرماید ما ملت امام حسینیم؛ فرهنگ‌ غرب هیچ سنخیتی با تفکر ملت امام حسین ندارد.

خطیب جمعه ساری رعایت شئون و حرمت مجالس عزاداری امام حسین را مورد تاکید قرار داد و گفت: چرا که دشمنان به طور عمد پیگیر شکستن قداست امام حسین(ع) و ماه محرم هستند.

آیت الله محمدی لائینی به هتک حرمت قرآن از سوی دشمنان دین اسلام در کشور سوئد اشاره کرد و یادآور شد: توهین به مقدسات و دیدن برای ما شیعیان سخت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه با فرهنگ شهادت، نظام استکباری قطعاً سرنگون خواهد شد، گفت: مهم ترین ترس دشمنان و استکبار از فرهنگ شهادت است که مظلومان را پیروز و ظالمان را سرنگون می کند.