نماینده ولی فقیه در مازندران:

شرکت در انتخابات یک فعالیت سیاسی و فعل عبادی است

نماینده ولی فقیه در مازندران شرکت در انتخابات را یک فعالیت سیاسی و فعل عبادی دانست و تاکید کرد : ما سیاست را یک حوزه مقدس می‌دانیم‌.

به گزارش حرف آنلاین ؛آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز ۱۳ تیرماه در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با توصیه بر اینکه همه باید برای انتخابات پایان سال آماده شویم و جامعه را آماده کنیم، گفت: بزرگترین اقدام عبادی، سیاسی و الهی این است تا جامعه در کنار مشارکت اقتصادی، فعالیت‌های سیاسی، حزبی و انتخاباتی داشته باشد

وی افزود : این وحدت، همگرایی و ریسکِ پذیرفتن فعالیت سیاسی انقلابی که روزگارانی در تاریخ گذشته ما کفر بود، ستودنی است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه در گذشته اسلام و دین را از سیاست جدا کرده بودند، تصریح کرد : اسلام غیرسیاسی اسلام شناخته شده ما بود، امام آمده و اسلام راستین را برای ما معرفی کرده است و امروز می‌بینیم که نیروهای ما به سیاست ورود کردند.

او شرکت در انتخابات را یک فعالیت سیاسی و فعل عبادی دانست و ادامه داد: اینکه یک فعال سیاسی یک فعال عبادی است جای تبریک دارد، چرا که ما سیاست را یک حوزه مقدس می‌دانیم‌.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه آسیب‌های زیادی به حوزه سیاست وارد شده است که مهمترین آن از دست دادن اخلاص است، اظهار کرد: نقطه آغاز همه لغزش‌ها و انحراف‌های سیاسی از همین‌جا شروع می‌شود، اینکه مطامع خودمان به قدرت، ثروت، علم و غیره را محور قرار دهیم.

این مسئول اغتشاشات اخیر را از روی لجاجت نسبت به حقیقت دانست و گفت: از اینگونه اختلافات باید بیش از اختلافات جهلی ترسید، بسیاری از کشمکش‌های اخیر جنبه ایستادگی دارد باید به آنها گفت که به‌خاطر دنیا، آخرت را نابود نکنید.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه همه چیز به اخلاق و ایمان برمی‌گردد؛ وحدت حتی نسبت به گروه های غیرهمگرا وجود دارد،ذکر کرد : برای شنیدن حرف، نیاز نیست که حتما با گروه‌های موافق بنشینیم بلکه از سلایق و افکار دیگر نیز دعوت ‌کنیم تا هم اندیشی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه نیروهای انقلاب اسلامی باید جذب حداکثری داشته باشند، این به‌معنای محافظه‌کاری نیست، خاطرنشان کرد : مواضع سیاسی در مقابل حوادث باید شفاف باشد.