کی‌روش تا پایان جام ملت‌ها در تیم ملی ایران ماندنی است

برخلاف گمانه زنی‌های اخیر، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از ماندن کی‌روش در تیم ملی تا پایان جام ملت های آسیا خبر داد. در حالی که رسانه‌های خارجی از پایان همکاری کی‌روش و فدراسیون فوتبال خبر می‌دهند، مهدی تاج چندی قبل مدعی شد که این فدراسیون با سرمربی پرتغالی تیم ملی ادامه همکاری می‌دهد. با […]

2

برخلاف گمانه زنی‌های اخیر، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از ماندن کی‌روش در تیم ملی تا پایان جام ملت های آسیا خبر داد. در حالی که رسانه‌های خارجی از پایان همکاری کی‌روش و فدراسیون فوتبال خبر می‌دهند، مهدی تاج چندی قبل مدعی شد که این فدراسیون با سرمربی پرتغالی تیم ملی ادامه همکاری می‌دهد. با این وجود کارلوس کی‌روش بدون اظهارنظری تهران را به مقصد لیسبون ترک کرد تا خبرهای منتشر شده درباره پایان همکاری دو طرف قوت بگیرد.

با وجود افزایش گمانه‌زنی‌ها مبنی بر خداحافظی کی‌روش با تیم ملی، عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید قرارداد این مربی تا جام ملت‌های آسیا تمدید شده و این امیدواری وجود دارد که قرارداد مربی پرتغالی تیم ملی تا جام جهانی 2022 قطر تمدید شود.

عبدالکاظم طالقانی در گفت و گو با ایسنا، درباره برگزاری جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال و کسب اطلاع از وضعیت همکاری کی‌روش با تیم ملی از طریق مهدی تاج اظهار کرد: مهدی تاج گفته که قرارداد کی‌روش تمدید شده و هر چیزی که او بگوید برای ما سند است. تا جایی که من می‌دانم قرارداد تا جام ملت‌ها معتبر است اما من امیدوارم قرارداد او تا سال 2022 تمدید شود و او در جام جهانی قطر کنار تیم ملی باشد.

او ادامه داد: مهدی تاج برای اداره تیم ملی و مذاکره با کی‌روش اختیار تام دارد و ما تصمیمات او را حمایت می‌کنیم چرا که به او درباره تیم ملی اعتماد داریم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره زمان بازگشت کی روش به ایران نیز گفت: آقای ساکت در جریان امور تیم ملی و کارلوس کی‌روش است. هر چند او به تازگی به مرخصی رفته و فعلا نیاز به استراحت دارد.

او درباره حضور اعضای تیم ملی امید در جلسه هیات رییسه گفت: قبلا با انتخاب کرانچار موافقت کرده بودیم اما در این جلسه گزارشی از تیم ملی امید ارائه شد و ما حمایت کامل خودمان را از اقدامات انجام شده برای این تیم اعلام کردیم.

طالقانی درباره برنامه فدراسیون فوتبال برای پاداش 80 میلیارد تومانی فیفا به فدراسیون فوتبال اظهار کرد: تاج بهترین برنامه ریزی را برای این پاداش انجام می‌دهد. برنامه ریزی او برای رشد فوتبال است.

او افزود: فدراسیون هم پاداشی را برای ملی پوشان تصویب کرده که به زودی اقدامات لازم برای پرداخت این مبلغ انجام می‌شود.