بیوگرافی رستم زرودی فرماندار نوشهر

حرف آنلاین: رستم زرودی برادر شهید و اهل تنکابن است که از شهریور ماه ۱۳۹۱ تا اسفند ماه ۱۳۹۲ به‌عنوان فرماندار رامسر مشغول فعالیت بود.


رستم زرودی پس از آن در اردیبهشت ماه به سمت مدیریت بحران استانداری مازندران منصوب شد اما در اسفند ماه سال ۱۳۹۳ در دورانی که ربیع فلاح استاندار مازندران بود از سمت خود استعفا داد.

زرودی همچنین معاون فرماندار تنکابن و رئیس آموزش و پرورش عباس آباد بود به همین دلیل حضور تعداد زیادی از خبرنگاران در تنکابن شهردار و اعضای شورای شهر تنکابن و پرسنل فرمانداری تنکابن نیز جلب توجه می‌کرد.

از حضور در بین کاندیداهای انتخاباتی تا فرمانداری نوشهر

وی در سا‌ل‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۸ به‌عنوان کاندیدای تنکابن رامسر و عباس آباد در انتخابات مجلس شورای اسلامی حاضر شد و در انتخابات ۱۴۰۰ نیز در ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی حضوری فعال داشت.

رستم زرودی که دکترای مدیریت استراتژیک دارد، در چهارم تیر ماه ۱۴۰۱، طی حکمی سوی استاندار مازندران به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نوشهر منصوب و طی مراسمی با حضور استاندار، ائمه جمعه نوشهر و سی‌سنگان، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس، مدیران ستادی استانداری و اعضاء شورای تامین و شورای اداری این شهرستان معارفه شد.