طی حکمی؛

رستم زرودی سرپرست فرمانداری نوشهر شد

حرف آنلاین: طی حکمی از سوی استاندار مازندران، رستم زرودی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نوشهر منصوب و طی مراسمی معارفه شد. ‎

در مراسم تکریم و معارفه رستم زرودی بعنوان فرماندار نوشهر، با اهداء لوح سپاس، از تلاش هاي يزداني در دوره مسئوليت اش  قدردانی بعمل آمد.

 استاندار مازندران در مراسم معارفه رستم زرودی با اشاره به سابقه درخشان نوشهر اظهار داشت : مردم نوشهر در طول دوران تاریخ ساز بوده اند  این مردم باید به تاریخ خودشان بیشتر توجه کنند . سید محمود حسینی پوراظهار داشت : همه مسئولان و مردم باید با همیاری و همدلی در کنار فرماندار نوشهر تلاش کنند تا این شهر را به هاب تجاری مازندران تبدیل کنیم . وی با ذکر این نکته که در این شهرستان شخصیت های مهمی در مقاطع مختلف تاریخی بودند اظهار داشت : با این همه نخبه و شخصیت های مختلف و مهم باید ببینیم چرا نوشهر نتوانست مانند دیگر شهرستان ها رشد کند و توسعه یابد .

رستم زرودی + فرماندار نوشهر

استاندار مازندران با اشاره به ضرورت اهمیت و توجه به صنعت گردشگری در نوشهر خاطرنشان کرد: یکی از فضاهای موثر برای توسعه کشاورزی، دامپروری و صنعت گردشگری منطقه کجور می باشدو باید مشوق هایی ایجاد شود تا با توجه به اب و هوای معتدل مناطق روستایی از این ظرفیت ها استفاده بهینه شود .

حسینی پور در ادامه افزود : امروز سیاست ما توسعه فعالیت تجاری با کشورهای CIS است و بندر نوشهر می تواند در این حوزه نقش مهم و موثری را ایفا کند و

استاندار مازندران با بیان اینکه نوشهر در نقطه مرکزی گردشگری قرار دارد اظهار داشت : با توجه به این نکته اما هنوز بافت نوشهر هنوز گردشگری نیست. باید با ایجاد نمادهای شهری در نوشهر گردشگران را متوقف و در این مسیر ایجاد درآمد کرد.

حسینی‌پور با بیان اینکه برای ارتقا، توانمند سازی  فعالیت‌های اقتصادی، تجاری،صنعتی، گردشگری در این منطقه برنامه داریم، اظهار کرد: نوشهر نیاز به ایجاد ظرفیت ندارد و فقط باید احیا شود.

زرودی از شهریور ۹۱ تا اسفند ۹۲ به مدت ۱۹ ماه فرماندار شهرستان رامسر بود، مدیریت بحران استانداری مازندران، معاونت سیاسی فرمانداری تنکابن و رئیس آموزش و پرورش عباس آباد از جمله سوابقش است.

وی همچنین در سال‌های ۹۴ و ۹۸ کاندیدا مجلس از حوزه انتخابیه رامسر تنکابن عباس آباد و جمله فعالان ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در انتخابات سال ۱۴۰۰ بود.