گفت وگو با کوچکترین بازیگر سریال پایتخت

بیان شمرده کلمات و متانت در کلام باعث شد به چهره‌ای دوست‌داشتنی در سریال تبدیل شود تا در کنار هنرمندانی باسابقه، بتواند خود را نشان دهد. به گزارش حرف آنلاین، بردیا باقری متولد 1391 است و اولین تجربه بازیگری‌اش را در سریال پایتخت 5 در نقش «بهروز فریبا» ایفا کرد. «بردیا» که در مؤسسه قرآنی […]

بیان شمرده کلمات و متانت در کلام باعث شد به چهره‌ای دوست‌داشتنی در سریال تبدیل شود تا در کنار هنرمندانی باسابقه، بتواند خود را نشان دهد.

به گزارش حرف آنلاین،

بردیا باقری متولد 1391 است و اولین تجربه بازیگری‌اش را در سریال پایتخت 5 در نقش «بهروز فریبا» ایفا کرد. «بردیا» که در مؤسسه قرآنی مصباح‌الهدی شیرگاه و در طرح پیش‌دبستانی حضور دارد با همکاری ناهید اشکیود و همسرش که مدیریت این مؤسسه را بر عهده دارند و محمد صادقی از همکاران خبری سوادکوه شمالی و همراهی مادر و دختر خاله خود، در نشستی، پاسخگوی سؤالات‌مان بود.

* کوچک‌ترین بازیگر سریال پایتخت 5 به ترکیه نمی‌رود

معرفی بردیا به عوامل و همچنین تست و پذیرش او در این سریال انجام شد و از خردادماه 1396 فعالیت اصلی سریال در شیرگاه آغاز شد و نزدیک به 2 ماه فعالیت از ساعت 8 صبح تا شب و در برخی مواقع تا بامداد ادامه داشت که به گفته کوچک‌ترین بازیگر سریال پایتخت 5 در ابتدا با کمی خستگی آغاز شد اما در ادامه با لذت بازیگری همراه بود.

بردیا به فهیمه که در سریال پایتخت 5 نقش مادرش را بر عهده دارد، بیشتر از سایر بازیگران علاقه‌مند است.

بردیا در شهر شیرگاه زندگی می‌کند و درباره سریال با خنده می‌گوید: باباپنجعلی همیشه خراب‌کاری می‌کرد و دایی نقی همیشه مرتب و به ماشین‌های شاسی‌بلند علاقه‌مند بود؛ صحنه خواب در آغوش دایی هم از صحنه‌های واقعی سریال بود.

او در کشور ترکیه به همراه گروه سریال، بنا به‌دلایلی حضور نداشت.

بردیا سال‌ آینده به کلاس اول می‌رود و به شغل‌ خلبانی علاقه‌مند‌ است.

* اولین تجربه بازیگری «بردیا» در سریال پایتخت 5

فاطمه خادمی مادر‌ واقعی نقش بهروز «بردیا» در سریال پایتخت 5 که دارای مدرک کارشناسی است، با اشاره به اینکه بردیا در چندین‌ قسمت سریال پایتخت 5 با همان برداشت‌ اول پذیرفته‌ شد و عوامل سریال از او راضی‌ بودند، گفت: حضور در سریال پایتخت 5 به‌عنوان اولین تجربه بازیگری بردیا بود که از این تجربه راضی‌ است و وجهه‌ اجتماعی جدیدی برای او ایجاد‌ کرد.

وی افزود: رفتار و نوع‌ صحبت بردیا نسبت به قبل از فیلم بهتر‌ شده و حضور در این سریال برای اجتماعی‌ شدن او نقش مثبتی‌ داشت؛ در ابتدا برای او توأم با خستگی‌ بود اما در ادامه کار برای او آسان و لذت‎بخش‌ شد.

مادر‌ بردیا بیان کرد: تا یک‌ماه بعد از فیلم‌برداری تحت ‌تأثیر فیلم‌ بود؛ الان هم هر‌ شب منتظر پخش آن از شبکه اول سیما در ساعت 22 و 15 دقیقه است؛ بازی او در این سریال افتخاری‌ بود و پولی دریافت‌ نکرد اما ماشین شارژی به‌عنوان هدیه به او داده‌ شد.

* تغییر مثبت رفتاری‌ و گفتاری «بردیا» بعد از حضور در سریال پایتخت 5

مدیر مؤسسه قرآنی مصباح‌الهدی سوادکوه‌شمالی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه قرآنی گفت: فعالیت در حوزه‌های قرائت، حفظ، مفاهیم، احکام‌ و رفتار‌های دینی‌ و قرآنی، اردو‌های آموزشی‌ و تفریحی و اجرای برنامه‌های مناسبتی بخشی از فعالیت‌های قرآنی ما با مجوز اداره تبلیغات اسلامی است.

ناهید اشکیود با بیان اینکه کار مؤسسه قرآنی مصباح‌الهدی از سال 1390 آغاز‌ شد، افزود: هوشمند‌سازی و آموزش از راه‌دور هم از برنامه‌های مؤسسه ماست تا در تربیت‌ دینی و اجتماعی علاقه‌مندان تلاش‌کنیم.

وی به‌ حضور بردیا باقری که در سریال پایتخت 5 در نقش بهروز فریبا حضور‌ دارد در این مؤسسه خبر‌ داد و با اشاره به تغییر مثبت رفتاری‌ و گفتاری وی بعد از حضور در این‌ فیلم خاطر‌ نشان کرد: بردیا یادگیری عُمقی‌ دارد و در سخن‌گفتن و پاسخ‌گویی، به‌صورت شمرده‌ شمرده و با تفکر پاسخ‌ می‌دهد.

* تبدیل «بردیا باقری» به بازیگر دوست‌داشتنی سریال پایتخت 5

سریال پایتخت در 5 دوره ساخت خود دارای فراز‌ و فرود‌هایی است که معرفی یا تقویت چهره‌های مختلف یکی از فراز‌های آن است و تبدیل «بردیا باقری» به بازیگر دوست‌داشتنی در سن 6 سالگی بیانگر تلاش‌ و حرفه‌ای‌بودن عوامل این سریال است و به عنوان یک‌ علاقه هنری در چهره‌های جدید می‌تواند آغاز‌گر فصل نوینی از زندگی آنان و چهره‌ هنری جدید، ‎باشد./فارس