مازندران استان ویژه ورزش کشور است

    مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان گفت: مازندران استان ویژه ورزش کشور بوده و نسبت به استانهای دیگر نگاه ویژه تری می خواهد. حبیب حسین زادگان در این جلسه با بیان اینکه مازندران استان ویژه ورزش کشور بوده و نسبت به استانهای دیگر نگاه ویژه تری می […]

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان گفت: مازندران استان ویژه ورزش کشور بوده و نسبت به استانهای دیگر نگاه ویژه تری می خواهد.

حبیب حسین زادگان در این جلسه با بیان اینکه مازندران استان ویژه ورزش کشور بوده و نسبت به استانهای دیگر نگاه ویژه تری می خواهد، گفت: انتظارات مقامات وزارتی از ورزش مازندران در تمامی حوزه ها بویژه قهرمانی بالاست.

وی با اشاره به اینکه پشتوانه و پتانسیل ورزش مازندران خوب است، تصریح کرد: جوانان بسیار خوبی در حوزه ورزش قهرمانی داریم که آینده درخشان ورزش کشور و استانمان را تضمین می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه با مدیریت دکتر دهقان شرایط بسیار خوبی در فدراسیون پزشکی ورزشی فراهم است، اذعان داشت: از عملکرد و فعالیت های هیات پزشکی استان رضایت دارم ولی می توانیم بهتر از این هم باشیم.

به گزارش نسیم ورزش، همچنین غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه فدراسیون ما مدال نمی گیرد ولی در تمامی مدال ها و افتخارآفرینی ورزش کشور نقش و سهم دارد، گفت: جامعه هدف ما ورزشکاران و قهرمانان هستند تا بهترین خدمات پزشکی را به این قهرمانان ارائه دهیم.

وی هیات پزشکی ورزشی مازندران از هیات های فعال و برتر کشور است، افزود: مازندران همیشه از استانهای برتر ورزش بوده و ورزشکاران مازندرانی در معیت تیم های ملی و ورزش قهرمانی نقش ویژه و مهمی دارند.