قدرتمندتر بازخواهیم گشت

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به تغییر نتیجه در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است. به گزارش حرف، برانکو ایوانکوویچ در خصوص شکست 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز در دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: پیش از هر چیز […]

photo_2018-11-05_02-05-17

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به تغییر نتیجه در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است.
به گزارش حرف، برانکو ایوانکوویچ در خصوص شکست 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز در دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: پیش از هر چیز مایلم به کاشیما آنتلرز بابت این برد تبریک بگویم، اما هنوز یک بازی دیگر هفته آینده در تهران در پیش داریم و من، هم امیدوارم و هم مطمئنم که بازخواهیم گشت. با این حرف موافقم که کاشیما آنتلرز نتیجه خوبی کسب کرد. در واقع حریف ما نتیجه خوبی کسب کرد، اما فینال هنوز تمام نشده و برای بازی برگشت سخت تمرین خواهیم کرد و قدرتمندتر بازخواهیم گشت.
سرمربی پرسپولیس یادآورد شد: در نیمه دوم سعی کردیم با همان شور و شدت نیمه اول بازی کنیم، اما نتوانستیم و این موضوع به کاشیما آنتلرز این اجازه را داد که کنترل بازی را در اختیار بگیرد. با این وجود از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.
برانکو با اشاره به فاکتور هواداران خانگی تیم تحت‌هدایتش اظهار داشت: همان کاری که هواداران کاشیما آنتلرز در بازی رفت انجام دادند، من هم انتظار دارم که هواداران‌مان در بازی برگشت انجام دهند و بازیکنانم را برای رسیدن به پیروزی حمایت کنند. می‌توانیم این کار را انجام دهیم، به خصوص با حمایت هزاران هواداری که در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی حضور پیدا خواهند کرد.
*بیرانوند: هواداران نگران نباشند
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران نگران هیچ چیز نباشند. من قول می دهم که هواداران را در بازی برگشت خوشحال کنیم. وی در ادامه خاطرنشان کرد: کاشیما در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و در نیمه دوم از قدرت هوادارانش استفاده کرد. بیرانوند خاطرنشان کرد: تغییر ساعت مشکلات زیادی را برای تیم ما بوجود آورد. رفت و برگشت به هتل که زمان زیادی از ما گرفت به خستگی بازیکنان افزود. ما شرایط سختی داریم برای بازی برگشت اما تلاش مان را می کنیم که در بازی برگشت به پیروزی برسیم.
*گرشاسبی: داور نسبت به تیم حریف چربش داشت
حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست پرسپولیس برابر کاشیماآنتلرز اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم اما داور کمی بازی را از حالت عادی خارج کرده بود و خیلی چربش به سمت تیم مقابل داشت. کارشناسان داوری هم گفتند وقتی بازیکن ما درحال تک به تک شدن است، چرا وقتی روی او خطا شد، داور کارت قرمز نشان نداد؟ پس چه زمانی کارت قرمز می‌دهند؟ این در حالی است که داور در دقیقه آخر به راحتی به سیامک نعمتی کارت قرمز نشان داد. او با عملکردش بازیکنان ما را عصبی کرده بود.وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس نسبت به عملکرد داور رسما اعتراض خواهد کرد یا خیر، گفت: نمایندگان داوران در آنجا بودند و ما هم اعتراض خودمان را به گوششان رساندیم اما تصمیم داور دیگر عوض نمی‌شود. ما به بازی برگشت امیدواریم تا ان‌شاءالله با حضور هواداران بازی خوبی به نمایش بگذاریم.گرشاسبی تصریح کرد: ما در زمین حریف دو بر صفر شکست خوردیم در حالی که یکی از گل‌های حریف صد در صد در موقعیت آفساید زده شد. با این نتیجه قطعا آنها می‌آیند که این نتیجه را در ورزشگاه آزادی حفظ کنند اما ما به غیرت بازیکنان خودمان ایمان داریم تا ان‌شاءالله با یک بازی منطقی نتیجه مطلوبی را کسب کنیم. درست است که مشکل زیاد داریم اما با درایت برانکو می‌توانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
وی درباره شایعات مربوط به برانکو و اینکه شاید پیشنهادات خوبی از باشگاه‌های خارجی دریافت کند هم گفت: الان زمان صحبت درباره این موضوع نیست و باید تمرکزمان روی بازی برگشت باشد.
*پرسپولیس در چه صورتی قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می‌شود؟
با پایان یافتن دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، حالا پرسپولیس تنها در صورتی می‌تواند قهرمان این مسابقات شود که با تفاضل ۳ گل کاشیما را شکست دهد.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در خانه کاشیما آنتلرز به میدان رفت و در حالی که در نیمه نخست تیم برتر میدان بود، در پایان با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب میزبان شد تا امید آنها برای قهرمانی در این مسابقات قدری کمرنگ شود.
سرخ پوشان دیدار رفت را واگذار کردند بدون آن که بتوانند دروازه حریف را باز کنند تا شانس کاشیما روی کاغذ برای قهرمانی بیشتر از سرخ پوشان تهران باشد.شاگردان برانکو حالا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تنها یک راه دارند و آن هم پیروزی بر تیم کاشیما آن هم با تفاضل حداقل ۳ گل است. این بدان معناست که اگر در کشاکش دیدار برگشت کاشیما مقابل پرسپولیس به گل برسد، سرخ پوشان ناچارند حداقل ۴ بار دروازه کاشیما را باز کنند.