کلنگی که پس از ۷ سال، مجدداً بر زمین زده شد

لاله انگورج تقوی // عملیات اجرایی فاز اول پروژه تعریض و چهاربانده شدن مرزن‌آباد دزبن با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد. تعریض محور کندوان از سمت مرزن آباد، در شهریور سال ۹۰ در دستور کار وزارت راه دولت احمدی‌نژاد قرار گرفت و طاهایی استاندار وقت کلنگ آن را به زمین زده […]

لاله انگورج تقوی //

عملیات اجرایی فاز اول پروژه تعریض و چهاربانده شدن مرزن‌آباد دزبن با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.
تعریض محور کندوان از سمت مرزن آباد، در شهریور سال ۹۰ در دستور کار وزارت راه دولت احمدی‌نژاد قرار گرفت و طاهایی استاندار وقت کلنگ آن را به زمین زده بود.
محسنی، نماینده وقت مردم این منطقه در مجلس، در مراسم کلنگ زنی این پروژه، از عدم انجام تعهدات پیمانکاران حوزه راه در شهرستانهای نوشهر و چالوس گلایه کرده بود و خواسته بود در خصوص پروژه تعریض کندوان بدقولی نشود، اما….
پنج‌شنبه هفته گذشته پس از ۷ سال و اندی، بار دیگر کلنگ احداث این پروژه با پیش بینی اعتبار ۸۰ میلیارد تومانی و تخصیص ۵ میلیاردی این اعتبار در نوبت اول، به زمین زده شد تا مردم منطقه به بازگشایی مسیر و کم شدن گره کور ترافیکی یکی از اصلی ترین شریان‌های مواصلاتی کشور ، امیدوار شوند.
آرزویی که سالهاست برای منطقه به رویایی دست نیافتنی تبدیل، و به‌ویژه در پیک مسافر، موجب زندانی شدن مردم در روستاهای کوهستان و منازل حوزه شهری مرزن آباد و گلایه آنها شده است.
امید آن می‌رود، با پیگیری مسئولان، اختصاص بموقع اعتبار و نظارت بر عملکرد پیمانکاران پروژه، این مهم محقق شود.