روح الله سلگی خبر داد؛

راه‌اندازی غرفه هنرمندان در سواحل مازندران

حرف آنلاین: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: ایجاد غرفه هنرمندان در سواحل موجب رونق اقتصادی در استان می‌شود.

روح الله سلگی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، گفت:سواحل مازندران باید محملی برای فعالیت اقتصادی اهالی هنر باشد و خدمات دهی در حوزه فرهنگ یکی از نکات مهم در استان است و ایجاد غرفه در سواحل و در اختیار قرار دادن آن به هنرمندان باعث چرخش اقتصادی در مازندران می‌شود.

وی از لزوم ترویج موسیقی سنتی و اصیل مازندران خبر داد و گفت: مسئولان مازندران مخالف برگزاری کنسرت در این استان نیستند و با وجود اینکه در مازندران کنسرت‌های زیادی برگزار شد اما حاشیه‌ای ایجاد نشد.

مازندران ۴۴۰کیلومتر نوار ساحلی و ۱۵ شهرستان  ساحلی دارد که با گرم شدن هوا از اول خرداد ماه طرح های سالم سازی دریا در آنها آغاز می شود و بسیاری از کارشناسان بخش گردشگری معتقدند آنگونه که باید از این ظرفیت برای توسعه اقتصادی استان استفاده نشده است.

معاون سیاسی استاندار مازندران می‌گوید:ایجاد عدالت فرهنگی و برگزاری برنامه‌های شاخص فرهنگی از انتظارات استاندار از مدیر کل جدید اداره ارشاد مازندران است.

به گفته سلگی بزرگترین اجتماع انسانی در کشور در ایام نوروز در استان ایحاد می شود که فرصت بزرگی برای تبلیغ فرهنگ مازندران است.

در این مراسم از زحمات عباس زارع قدردانی و حسین جوادی به عنوان مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران معارفه شد./باشگاه خبرنگاران