کشف زمین خواری بیش از ۵ هکتار در تنکابن

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر از کشف ۵ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین خواری در بخش خرم آباد تنکابن خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین؛ مهرداد خزایی پول مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر بیان کرد : به دنبال دریافت گزارش و پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی و صدور یک فقره رای داوری در تمامیت ششدانگ از زمین های ۲ هزار، مراتع و جنگل های منطقه علی آباد تنکابن افرادی با بهره گیری از اسناد صلح از سال ۱۳۸۲ به تنظیم قولنامه و معاملات صوری درصدد اجرای حکم و تصرف این میزان اراضی را داشتند.

وی پول از مسئولان دست اندرکار به ویژه رییس کل دادگستری و استاندار مازندران و دستگاه های نظارتی و امنیتی خواست تا دستور ویژه به منظور بررسی موضوع و پیشگیری از اتفاقات مشابه با هدف جلوگیری از دست درازی به انفال صادر کنند.

حوزهٔ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر با وسعتی بیش از ۶۶۰ هزار هکتار جنگل، مرتع و سواحل معادل ۲۸ درصد از مساحت مازندران را در بر دارد.

شهرستان های نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن، رامسر و کلاردشت از نظر حوزه منابع طبیعی زیر پوشش حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران – نوشهر هستند.