فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد هشدار داد :

وظیفه خبرنگاران تولید خبر موثق برای ایجاد امنیت است

حرف آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد گفت: از اصحاب رسانه می خواهیم با تولید محتوای موثق ، فضای شهرستان را به فضایی امن تر تبدیل کنند.

صبح امروز سرهنگ محمود حسین‌زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه از خبرنگاران تقاضا داریم با همکاری و هماهنگی فضای امنی را در شهر ایجاد کنند، گفت: درج اخبار انتظامی شهرستان به‌صورت صحیح و با همکاری معاونت اجتماعی هر چقدر ییشتر منتشر شود، شاهد آرامش بیشتر شهروندان خواهیم بود.

وی افزود: از اصحاب رسانه انتظار داریم تولید محتوای خبر در فضای مجازی به گونه ای باشد که باعث ایجاد آرامش در شهرستان شود.

حسین‌زاده از همکاری پلیس فتا و معاونت اجتماعی این شهرستان خبر داد : کلیپ‌هایی تهیه و در فضای مجازی شهرستان منتشر می شود؛ بنابراین از رسانه‌ها و فضای مجازی تقاضا داریم از انتشار اخبار تنش‌زا پرهیز کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه در درج خبر، لازم است دقت کافی وجود داشته باشد ، خاطرنشان کرد : جرایمی اتفاق می‌افتد که گریز ناپذیر است اما پلیس با اقتدار در کشف جرایم و مجرمین عمل می‌کند.

وی عمده‌ ترین هدف این ارگان انتظامی را هماهنگی بین رسانه، پلیس فتا و معاونت اجتماعی برشمرد و ذکر کرد : ما باید با کمک هم بتوانیم در ایجاد آرامش شهرستان، وظیفه خود را هرچه بهتر انجام دهیم.

همچنین ابراهیم اشکوری رئیس پلیس فتا محمودآباد نیز در ادامه این نشست ، رسانه را نماینده افکار عمومی جامعه دانست و گفت : رعایت اخلاق رسانه‌ای برای ما بسیار ارزشمند است.

وی افزود: با همکاری خبرنگاران، فضای سایبری را در شهرستان فرهنگ‌سازی خواهیم کرد و جرایم کنترل شده و باید و نبایدهای فضای مجازی به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس پلیس فتا محمودآباد در پایان متذکر شد : اصحاب رسانه بازوی پلیس فتا در آگاهی به شهروندان در رابطه با جرایم سایبری است.