احتمال عملیات فریب در این تعطیلی مشکوک!

یادداشت/ شکرالله رضازاده شرمه: شبکه بهایی "من و تو" پس از سالها کار شیطانی،علی الظاهر! اعلام تعطیلی کرد. این شبکه تلویزیونی ماهواره ای که برای ترویج شایعات و شبهات بر علیه جمهوری اسلامی تاسیس شده بود در ماه های آخر سال میلادی قبل، خبر از تعطیلی خود به بهانه نداشتن تمکن مالی! در سال جدید میلادی یعنی 2024 داد.

یادداشت/ شکرالله رضازاده شرمه: شبکه بهایی “من و تو” پس از سالها کار شیطانی،علی الظاهر! اعلام تعطیلی کرد. این شبکه تلویزیونی ماهواره ای که برای ترویج شایعات و شبهات بر علیه جمهوری اسلامی تاسیس شده بود در ماه های آخر سال میلادی قبل، خبر از تعطیلی خود به بهانه نداشتن تمکن مالی! در سال جدید میلادی یعنی 2024 داد.

✅ بنظر می رسد پیرامون این تعطیلی می توان نکاتی را مطرح نمود. نکاتی که دقیقا برگرفته از رویکرد و رویه این شبکه منحرف و منحط هست.

✅یکم: کیست که نداند جنگ بین حق و باطل برای همیشه ادوار بوده و در هر دوره و دورانی می توان این دو اردوگاه که در برابر هم صف آرایی می کنند را بخوبی ملاحظه نمود.

✅دوم: از همان روزهای نخست تاسیس شبکه “من و تو” براحتی می شد رد پای فرقه ضاله بهائیت را در راه اندازی آن دید. ردپایی که اگرچه هیچگاه از سوی گرداندگان و مدیران این شبکه شیطانی بصورت علنی اعلام نشد اما این ردپا آنچنان بوضوح قابل مشاهده هست که اصلا نیازی به بیان آن از سوی آنها نیست.

✅ سوم: رصد فعالیت های اقتصادی مبتنی بر خلاف و حرام در جهان این را به ما می گوید که در اداره بسیاری از کارتل های بزرگ و البته شیطانی سه تجارت پرسود دنیا یعنی اسلحه ، قاچان انسان و مواد مخدر، یا منسوبان فرقه ضاله بهائیت نقش اصلی را دارند و یا اینکه گردانندگان کارتال های یاد شده با این فرقه ضاله، ارتباطی تنگاتنگ و کاری دارند. نتیجه اینکه این جماعت که مقر اصلی آنها در مجموعه ای موسوم به بیت العدل در دل رژیم اشغالگر قدس واقع شده به لحاظ مالی هیچگونه کاستی و کمبودی ندارد.

✅ چهارم: کیست که نداند فرقه ضاله بهائیت در رژیم منحوس پهلوی بویژه در دوران پهلوی دوم، بر ارکان مهم حکومتی از نخست وزیر و هیات وزیران و فرماندهان ارتش گرفته تا پزشک مخصوص و البته همه کاره محمدرضا پهلوی، چنان چنگ انداخته بود که به واقع باید در یک جمله گفت و آنهم اینکه مملکت در اختیار این فرقه بود. در چنین شرایطی که همه ارکان حکومتی از بزرگ تا کوچکش به نوعی توجیه شده بودند که تنها راه ارتقاء سریع و آنی سازمانی و اقتصادی در جاده ارادت به این فرقه قرار دارد، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران این روند را نه تنها قطع بلکه به زباله دان انداخت. اگرچه پیش از این شهید عزیز امیرکبیر با صدور فرمان قاطع  اعدام محمدعلی باب، داغی سنگین بر دل شان گذاشت اما جمهوری اسلامی کاری با آنها کرد که نه مثلش را کسی تاکنون دیده و نه هرگز فراموش شدنی هست. جمهوری اسلامی نفس  این جماعت که بر تمامی ارکان حکومتی و اقتصادی مملکت تسلط کامل داشتند بخوبی و بدرایت گرفت و به تعبیر دقیق تر باید گفت استقرار جمهوری اسلامی یعنی پایان دوران خوش خوشان و ماه عسل آنها و نیر آغاز انهدام این فرقه ضاله.

✅ پنجم: کینه و ضدیت عمیق روباه مکار با جمهوری اسلامی از یک سو و نقش اصلی این روباه فرتوت در خلق جریانات و فرقه های انحرافی مثل بهائیت، بر هیچ عاقل و بالغی پوشیده نیست.از طرف دیگر انگلیسی ها نشان دادند از هیچ کاری در جهت ایجاد زحمت و سختی برای مردم ایران، دریغ نمی کنند. نگاه گذرا به حوادث قبل از انقلاب و نیز رویدادهای بعد از انقلاب الی اکنون، این نکته را بخوبی اثبات می کند.

✅ششم: انگلیس را باید صحنه گردان پشت پرده و  اصلی شبکه های انحرافی بر علیه مردم ایران دانست. انگلیس بخوبی به کارکرد رسانه آگاه هست لذا بعید بنظر می رسد که به همین راحتی به تعطیلی رسانه ای که هم کامل در اختیارش هست و از همه مهمتر اینکه در دروغ گویی و دروغ پردازی دست بی بی سی که در این موضوع ضرب المثل شده را محکم از پشت و رو بسته ، تن دهد. تصمیم برای تعطیلی چنین رسانه ای، تنها با لحاظ یک جانشین قوی و البته کم هزینه و کم خرج می تواند گرفته شود.

✅هفتم : کشورهای استعماری از مدتها قبل به این جمعبندی رسیدند که راه کم خرج و کم هزینه و البته بسیار پرآورده برای آنها در تسلط بر کشورها و ملت ها این هست که از دل موثران آن کشور هدف، یا مستقیم و یا غیر مستقیم یارگیری کنند. این یارگیری هدفمند به آنها این امکان را می دهد که با ابزار داخلی، اهداف استعماری خود را بشدت و با تمام توان پیگیری کنند.

✅ هشتم: با عنایت به موارد مطروحه و تاکید بر این نکته اگر ذائقه فرهنگی یک ملت تغییر یابد آنگاه تغییرات دیگر در راه خواهد بود. اتفاقی که امروز در سکوهای نمایش خانگی در قالب سریالهای مختلف و برنامه های ترکیبی فاجعه ای در حال رخ دادن هست که بمراتب سهمگین تر از خرابی های جنگ هشت ساله به شمار می آید. اولین گام در جلوگیری از ادامه این روند مخرب، عزل رئیس بی کفایت و بی خیال ساترا هست. ساترایی که امروز فقط مصرف کننده بیت المال هست و هیچ خروجی برای انقلاب اسلامی ندارد.