کیاعلیزاده نماینده تام‌الاختیار شهردار ساری تا پایان روند درمان شد

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ساری گفت که شورای شهر ساری با گزینه پیشنهادی شهردار ساری برای به عهده گرفتن مسئولیت شهرداری تا زمان بهبود حال جسمی شهردار موافقت کردند. به گزارش حرف آنلاین و به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری، شهرام ایرجی در جلسه شورای اداری شهرداری ساری اظهار کرد: آقای […]

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ساری گفت که شورای شهر ساری با گزینه پیشنهادی شهردار ساری برای به عهده گرفتن مسئولیت شهرداری تا زمان بهبود حال جسمی شهردار موافقت کردند.

به گزارش حرف آنلاین و به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری، شهرام ایرجی در جلسه شورای اداری شهرداری ساری اظهار کرد: آقای کیا علیزاده با پیشنهاد شهردار ساری و تصویب اعضای شورای شهر تا بهبودی کامل شهردار، نماینده تام‌الاختیار او در شهرداری است و انتظار داریم همه مدیران مجموعه همکاری لازم را با وی داشته باشند.

وی افزود: شهردار ساری برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و توسعه شهر از جان‌مایه گذاشت. اکنون که شهردار ساری در بستر بیماری است انتظار داریم مجموعه شهرداری تلاش خود را در انجام وظایف محوله دوچندان کند تا مردم ساری تغییرات بصری را به‌خوبی حس کنند.

رئیس شورای شهر ساری نیز در این نشست با اشاره به هزینه‌های بالای حمل زباله این شهر به محل دپو گفت: هر ماه حدود چهار میلیارد تومان برای جمع‌آوری و انتقال زباله مرکز استان هزینه می‌شود و لازم است که نیروگاه زباله‌سوز ساری برای جلوگیری از این هدررفت سرمایه‌های شهر به بهره‌برداری برسد.

پرویز شعبانی افزود: اگرچه مسئولان ملی، استانی و شهرستانی اهتمام ویژه‌ای برای تکمیل این پروژه زیست‌محیطی دارند، اما باید تلاش کنیم تا سال آینده اتمام این پروژه در کارنامه موفقیت‌های شورای ششم و شهرداری ثبت شود.

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری ساری و نماینده شهردار نیز در این نشست از حُسن اعتماد اعضای شورای شهر و شهردار ساری نسبت به خود قدردانی کرد و گفت: یقین دارم با توانمندی و تعهد و تخصصی که در بین مدیران و کارکنان شهرداری وجود دارد تا بهبودی کامل شهردار بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

کیا علیزاده هم در این نشست با بیان اینکه در جهت توسعه و ترقی شهر و خدمت به شهروندان تلاشمان را مضاعف می‌کنیم، اظهار کرد: رویکرد شهرداری ساری خدمت عادلانه به شهروندان است و تلاش می‌کنیم علاوه بر تقویت و توسعه زیرساخت‌ها، در خصوص پاسخ به نیازها و مطالبه‌های شهروندان نیز توجه ویژه داشته باشیم. در این مسیر می‌طلبد که شهرداران مناطق و رؤسای سازمان‌های تابعه در گره‌گشایی از کار مردم تلاش‌شان را مضاعف کنند.

جواد طالبی شهردار ساری روز یکشنبه پنجم دی به دلیل عارضه قلبی در یک مرکز درمانی بستری شده و شنیده‌ها حاکی است که احتمالا روند درمان وی چند هفته دیگر نیز ادامه دارد. همین موضوع نیز سب مطرح شدن زمزمه‌های احتمال اجباری بودن کناره‌گیری او از شهرداری ساری یا دست‌کم فاصله گرفتن موقت‌ او از این مسئولیت تا زمان بهبود حال جسمی‌اش شد.

طالبی هفتم دی با انتشار یک پیام ویدیویی کوتاه اعلام کرد که پس از طی شدن دوره کوتاه درمان به فعالیت خود در عرصه مدیریت شهری ساری برمی‌گردد.

در این ویدئو که واحد روابط عمومی شهرداری ساری آن را منتشر کرد بخشی از فعالیت‌های اداری شهردار ساری روی تخت بخش سی سی یو CCU نیز به تصویر کشیده شده که طالبی را در حال بررسی اسناد روزمره شهرداری نشان می‌دهد. وی در هفته جاری نیز پیش از آغاز مراحل تکمیلی درمان به صورت ویدئوکنفرانس در جلسه شورای معاونان شهرداری ساری حضور یافت تا در جریان فعالیت‌های شهرداری و آخرین اقدامات انجام شده قرار گیرد.