مشارکت 43.5 درصدی مازندرانی ها در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات مازندران از مشارکت 43.5 درصدی مازندرانی ها در انتخابات خبرداد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران از مشارکت 43.5 درصدی مازندرانی ها در انتخابات خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین، دکتر قاسم عزیززاده گرجی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان، در جلسه تقدیر از مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان، ضمن تحسین فعالیت اعضای این ستاد و ۶۰هزار عوامل اجرایی انتخابات در این خطه از شمال کشور برای برگزاری باشکوه انتخابات به فعالیت دشمنان انقلاب اسلامی برای تحریم انتخابات و ایجاد بی رغبتی بین ملت برای نه گفتن به صندوق های رأی اشاره و اظهار کرد: بعد از اغتشاشات سال گذشته با تمام کارشکنی های استکبار جهانی و با وجود تمامی مشکلات، ۲۵میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم وظیفه مسئولین را سنگین تر کرده است، افزود: مسئولین باید نوع ارتباط با مردم را به بهترین شیوه ممکن برقرار نمایند و برای رفع مشکلات مردم بسیج شوند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات، نه بزرگ به استکبار جهانی بوده است، گفت: این حضور، نوید بخش گشایش مشکلات است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رأی معانی مختلفی دارد و باید مسئولان با فهم این معانی درصدد حفظ سرمایه های اجتماعی باشند، ادامه داد: مدیران باید خود را موظف به رفع مشکلات مردم بدانند،مردم پای کار انقلاب هستند و با وجود تمام سختی ها در انتخابات مشارکت نمودند و باید مشکلات معیشتی به موقع رفع شود.

عزیززاده گرجی به تحقق چهار راهبرد انتخاباتی مقام معظم رهبری مبنی بر رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت اشاره کرد و گفت: در حوزه سلامت انتخابات، هیچ نگاه جانبداری در تصمیمات ستادی صورت نگرفته و کاملا از آرای مردم صیانت بعمل آمده است.

وی به حضور ۴۳.۵درصدی مردم مازندران در انتخابات ۱۱اسفند اشاره کرد و افزود: به مدد انتخابات ۱۱اسفند انقلاب اسلامی یک گام رو به جلو تثبیت تر شد.

عزیززاده گرجی برلزوم شناسایی نقاط قوت و ضعف  دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد و یادآورشد: ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار اخذ رأی در مازندران آرای شهروندان را دریافت نمودند.

وی با بیان اینکه واجدان شرایط رأی‌دهی در مازندران از بین ۳۳۲ نامزد حضور در مجلس دوازدهم و پنج نامزد مجلس خبرگان رهبری نام افراد مد نظر خود را به صندوق انداختند، افزود: مازندرانی ها ۱۰ نماینده منتخب  از ۸ حوزه انتخابیه را راهی مجلس شورای اسلامی و چهار نماینده این استان را راهی مجلس خبرگان رهبری کردند.

عزیززاده گرجی اضافه کرد: نتیجه انتخابات حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ به دور دوم موکول شد.