حسینی‌پور در مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مازندران/ از تحولات اجتماعی جا نمانیم

مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مازندران، با تودیع امید محبی و معارفه حسن قلی زاده در استانداری مازندران برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مازندران، با تودیع امید محبی و معارفه حسن قلی زاده در استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حرف، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران سه شنبه 21 فروردین ماه در مراسم تودیع و معارفه معاونین توسعه و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه یکی از امتیازات آقای محبی، حرکت راهبردی ایشان بود، تصریح کرد: امروز اگر بدون راهبرد بخواهیم حرکت کنیم حتما به روزمرگی دچار می شویم و سازمانی که به روزمرگی دچار شود منفعل است و سازمان پیشرو نیست.

وی با تاکید بر اینکه استانداری سرآمد دستگاه های اجرایی استان به شمار می رود و به عنوان الگوی منحصر به فرد مدیریتی می‌تواند پیشران تحول در همه استان باشد، تصریح کرد: در استانداری باید برترین برنامه های راهبردی را اجرا کنیم تا الگویی برای همه سازمان های مازندران باشد و یکی از کارهای بزرگی که انجام شد تغییرات گسترده از ابتدای ساختمان استانداری تا در سطح جلسات استانداری بود.

استاندار مازندران تصریح کرد: با وجود همه این تحولات در ابتدای راه هستیم زیرا، تحولات بزرگی در اجتماع اتفاق افتاده است و ما نتوانستیم با تحولات بزرگ اجتماعی، سازمان دولتی را همتراز با تحولات  اجتماعی تنظیم کنیم.

وی یادآور شد: نسل جدیدی که با مدیران مواجه می شوند نسل دیجیتال هستند  و با این روش های سنتی که حاکم است و با ساختار اداری این نسل نمی تواند ارتباط برقرار کند.

حسینی پور با تاکید بر اینکه باید بتوانیم با نیازهای نسل جدید و توقعات نسل جدید سازمان استانداری را پاسخگو کنیم، گفت: دستگاه های دولتی، باید جلوتر از همه سازمان ها در تحولات باشد.