ضرورت استفاده از ظرفیت استارت آپ های اجتماعی درفعالیتهای داوطلبانه

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت؛باید در پرتو برنامه ریزی دقیق از ظرفیت استارت آپ های اجتماعی در جهت اجرای برنامه های داوطلبی به درستی استفاده نمائیم. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مازندران دکترمجتبی اکبری در نشست تخصصی معاونت داوطلبان هلال احمراستان افزود: اعتمادسازی برای جامعه هدف، اساس فعالیت در حوزه معاونت داوطلبان […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت؛باید در پرتو برنامه ریزی دقیق از ظرفیت استارت آپ های اجتماعی در جهت اجرای برنامه های داوطلبی به درستی استفاده نمائیم. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مازندران دکترمجتبی اکبری در نشست تخصصی معاونت داوطلبان هلال احمراستان افزود: اعتمادسازی برای جامعه هدف، اساس فعالیت در حوزه معاونت داوطلبان است و معاونت داوطلبان باید به مثابه یک رصدخانه برنامه ریزی و فعالیت کند  چون ماهیت خدمات هلال احمر ،داوطلبانه و مبتنی بر اعتماد عمومی است.دکتراکبری افزود: اگر این استراتژی را در دستور کار قرار دهیم باید برای تمامی فعالیتها و خدمات جمعیت هلال احمر در حوزه های مختلف ، پیوست فرهنگی تهیه و اجرا نمائیم.دکتراکبری افزود: جسارت و جرات برنامه ریزی باید در تمامی سطوح کارشناسی جمعیت هلال احمر به ویژه در کارشناسان حوزه داوطلبان نهادینه شود.مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان،برنامه ریزی دقیق و مطالبه گری از واحدهای دیگر هلال احمر استان را منوط به تبلور خلاقیت دانست و تصریح کرد:باید از ظرفیت استارت آپ های اجتماعی در جهت تحقق اهداف جمعیت هلال احمر استفاده نماییم.دکتراکبری با تاکید براین نکته که جهت گیری ها را به سمت کسب درآمدهای داوطلبی با استفاده از شیوه های جدید ببریم  افزود:باید مدل اقتصادی در سیستم داوطلبان هلال احمر مبتنی بر درآمدهای نوین از طریق بکارگیری استارت آپ های اجتماعی باشد.وی گفت:باید خودمان را به روز کنیم و از چرخه مدیریت که با سرعت در حال پیشرفت است عقب نمانیم.وی افزود: برای تحقق اهداف مزبور باید شیوه های نوین تفکر و خلاقیت را در سازمان نهادینه کنیم ،تنها دراین صورت است که می توانیم برچالشها فائق آئیم.وی جریان سازی را یکی از مهمترین اقدامات معاونت داوطلبان برشمرد و گفت:پیوست داوطلبی و شبکه سازی باید به عنوان برنامه راهبردی در دستورکار معاونت داوطلبان قرار گیرد .