شهادت علمداری دیگر از دیار علویان

حاج سیدمصطفی علمدار پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. جانباز 70 درصد حاج سیدمصطفی علمدار «پسرعموی جانباز و مداح شهید حاج سیدمجتبی علمدار» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از دوران دفاع مقدس، آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست. شهید علمدار سالار […]

حاج سیدمصطفی علمدار پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جانباز 70 درصد حاج سیدمصطفی علمدار «پسرعموی جانباز و مداح شهید حاج سیدمجتبی علمدار» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از دوران دفاع مقدس، آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست. شهید علمدار سالار جوانان مازندران در جبهه های حق علیه باطل بود که در ۲۴ اسفند سال ۶۶ در عملیات والفجر ۱۰ به درجه مقدس جانبازی نائل آمد.

وداع با پیکر این شهید بزرگوار شب گذشته در حسینه عاشقان کربلای ساری برگزار شد . مراسم تشییع و تدفین صبح سه‌شنبه 17 بهمن ماه از مسجد جامع ساری تا گلزار شهدای ملامجدالدین برگزار می‌شود.

*دلاورانی که بزرگ‌ترین سرمایه خود را نثار کردند

وزیر بهداشت، در پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس؛ شهید حاج سید مصطفی علمدار را به خانواده معزز ایشان و همرزمانش تسلیت گفت. دکتر سید حسن هاشمی در این پیام با بیان اینکه شهید علمدار که از پیروان و عاشقان سرور و سالار شهیدان و علمدار رشید کربلا بود، در روزهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به یاران شهیدش پیوست، یاد آور شده است: شهداء، دلاورانی هستند که در راه استقرار و تداوم نظام اسلامی، بزرگ‌ترین سرمایه خود را نثار کردند تا ایران عزیز همیشه تاریخ، زیر سایه پرچم حقیقت، سربلند و آباد بماند.

*پیام آیت الله طبرسی به مناسبت شهادت حاج سید مصطفی علمدار

بمناسبت شهادت جانبازشهیدحاج سیدمصطفی علمدارپیامی ازسوی حصرت ایت الله طبرسی به شرح ذیل صادرشد:

اجر جانبازانی مانند جانباز شهید حاج سید مصطفی علمدار که علاوه بر قرار گرفتن در موقعیت شهادت، زندگی بسیار هلالت انگیز و پرزحمتی را تحمل کردند و پس از سالها تحمل ناملایمات جسمی و روحی به کاروان شهدا پیوستن، قطعا از شهدا بیشتر است و ما باید قدردان حماسه های جانبازان عزیز باشیم که اینگونه با بالهای زخمی، عروج شان را رقم می زنند و به وجه الله نظر افکنده و عند ربهم یرزقون می شوند.

*پیام تسلیت استاندار مازندران

در پی شهادت جانباز سرافراز سید مصطفی علمدار پیام تسلیتی از سوی مهندس اسلامی استاندار مازندران منتشرشد

متن پیام بدین شرح است : شهادت علمدار صبر و ایمان و گذشت و ایثار، عزیز سفر کرده سید مصطفی علمدار موجب تاثر و تالم گردید . آن شهید فرزانه که الگوی جانفشانی و جانبازی در مکتب حیاتبخش اسلام ناب محمدی و درس آموز مومن و عاشق مکتب حسینی و فاطمی بود زخمهای جنگ تحمیلی را با استواری و صبوری تحمل کرد و همواره راضی به رضای خدا و سربلند از انجام تکلیف بود .عروج این ایثارگر مخلص و جانباز دلاور را که با ایام فاطمیه و دهه فجر انقلاب اسلامی تقارن یافت تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای روح آن علمدار شهید وارسته علو درجات و برای خانواده صبور و مومن آن فقید سعید آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل می نمایم

*پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

«سیدعباس موسوی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت شهادت جانباز حاج «سید مصطفی علمدار» پیام تسلیتی صادر کرد.متن پیام به شرح ذیل است:جانباز و مبارز نستوه شهید حاج «سید مصطفی علمدار» مردی از تبار صالحان پس از سال‌ها تحمل جراحات و رنج ناشی از جانبازی به آسمان پر کشید و همگان را متأثر نمود.مقام ایثارگری و مرام انقلابی شهید علمدار جانباز  ۷۰ درصدی قطع نخاعی را ارج نهاده و یاد و خاطره‌ این بزرگوار را گرامی می‌داریم.

*پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

«سید علی قاسمی تروجنی» مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت شهادت جانباز «سید مصطفی علمدار» پیام تسلیتی صادر کرد.در این پیام آمده است:در روزهای مبارک دهه فجر که یادآور روزهای شیرین پیروزی انقلاب اسلام و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر شهادت جانباز سرافراز دفاع مقدس «سید مصطفی علمدار» همه را دل غمین و عزادار کرد.دیگر دردهای سهمگین که با بزرگی روحش تحمل می کرد به سراغش نمی آید، ولی نبودنش دوستان را با درد غیر قابل تحملی مواجه کرد.این جانب این مصیبت دردناک را به همه ایثارگران تخصیصاً خانواده عزیز ایشان تسلیت عرض می کنم و از خدای بزرگ حشر آن مجاهد راه خدا با اولیاء الله و شهدای کربلا و صدر اسلام مسئلت دارم.

*پیام تسلیت فرماندار ساری

فرماندار ساری در پی شهادت مصطفی علمدار ،پیام تسلیت صادر کرد.در این پیام آمده است:ساری در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران الگویی علمدار را در هیاهوی روزگار بدرقه می کند که فی سبیل الله جانش را به یاد علمدار نینوا سپر ترکش های جهل و خودکامگی دشمنان انقلاب کرد تا خیمه اسلام در بیابان بی رحم کفر ونفاق پابرجا بماند.سید مصطفی علمدار جانباز قطع نخاعی که خود کتاب هشت سال دفاع مقدس بود عارفانه های خود را با دیدار احدیت ابدی کرد تا یاد و نامش را به عنوان ستاره ای در آسمان دلدادگی و ارادت به دین مبین اسلام و ائمه اطهار درخشان تر نماید.

*پیام سپاه کربلا به‌مناسبت عروج آسمانی شهید سیدمصطفی علمدار

جانبازان صحیفه ایثار و مقاومت و مفسران آیه‌های شهادت هستند که فیض وجودی آنان فرهنگ غنی جهاد و سلحشوری را در جامعه با عطر آسمانی شهادت معطر می‌کند.مردان خدا که با الگوگیری از خط سرخ حسینی عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران برجای گذاشتند، جان و هستی خود را برای آرمان الهی در طبق اخلاص نهاده،هنرشان چیزی جز شهادت نیست. بار دیگر یکی از مردان دریادل علویان از تبار عاشورا و شاگرد مکتب وفا حضرت سقا، بعد از سال‌ها تحمل جراحات و رنج ناشی از جانبازی به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

سپاه کربلا مازندران عروج آسمانی جانباز 70 درصد قطع نخایی شهید سیدمصطفی علمدار، را خدمت حضرت ولی عصر «اروحنا له فداه» و نائب برحقش فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای«مدظله العالی»، مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور مازندران و شهرستان ساری، به‌ویژه خانواده صبور و معظم این شهید والامقام تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خدای متعال برای روح مطهر این مجاهد نستوح محشوری با سیدالشهدا(ع) و همنشینی با بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل(س) و نیز برای تمامی بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت دارد.