شرکت‌های دانش‌بنيان در افزايش اشتغال‌زايی موثرند

حرف آنلاین: مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي مازندران گفت: شرکت‌های دانش‌بنيان در افزايش اشتغال‌زايی در شهرک‌ها و نواحی صنعتي استان تأثير بسزايي دارند.   ياسر اميني در جلسه با معتمدزادگان رئيس پارك علم و فناوري استان اظهار داشت: توليد كالاي باکیفیت و قيمت مناسب، جلوگيري از خروج ارز در رسیدن به بالاترين سطح خودكفايي، از دستآوردهاي […]

حرف آنلاین: مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي مازندران گفت: شرکت‌های دانش‌بنيان در افزايش اشتغال‌زايی در شهرک‌ها و نواحی صنعتي استان تأثير بسزايي دارند.
 
ياسر اميني در جلسه با معتمدزادگان رئيس پارك علم و فناوري استان اظهار داشت: توليد كالاي باکیفیت و قيمت مناسب، جلوگيري از خروج ارز در رسیدن به بالاترين سطح خودكفايي، از دستآوردهاي مهم شرکت‌های دانش‌بنیان است كه منجر به پيشبرد اهداف شعار مقام معظم رهبري مبني بر توليد، دانش بنيان، اشتغال آفرين می‌شود.
 
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي مازندران افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان بمنظور هم‌افزایی علم و ثروت و توسعه اقتصادي و تجاری‌سازی دانش‌محور، با استفاده از حوزه‌های فناوري برتر به ياري صنعت و توليد آمده و می‌توانند به افزايش بهره‌وری و كارآفريني كمك نمايند.
 
اميني بيان داشت: در حال حاضر 20 شركت دانش‌بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتي مازندران فعاليت دارند كه با افزايش شرکت‌های دانش‌بنیان، علاوه بر حمايت از توليدات داخلي، زمينه انتقال فناوري و ارتقاء بهره‌وری نيز فراهم می‌شود.
 
رئيس پارك علم و فناوري استان مازندران نيز در اين نشست گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان از طريق مشاوره‌های تخصصي و كمك به راه‌اندازی و حمايت واحدهاي تحقيق و توسعه، می‌توانند نقش بسزايي در افزايش كيفيت محصولات داشته باشند.
 
علي معتمدزادگان بيان داشت: با همکاری متقابل علمی، پژوهشی و فناوری بمنظور بسترسازی مناسب برای تجاری سازی فناوری و توسعه کارآفرینی، مي توان شركتهاي دانش بنيان را مورد حمايت همه جانبه قرار داد.
 
در پايان اين نشست، مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران و رئيس پارك علم و فناوري استان، به‌منظور توسعه همكاري مشترك درخصوص حمايت و تقويت شركتهاي دانش بنيان در سطح شهركها و نواحي صنعتي، تفاهم نامه همكاري امضاء نمودند.