فرماندار قائمشهر خبر داد؛

۱۲۸ پروژه به مناسبت هفته دولت در قائم شهر افتتاح می شود

حرف آنلاین: فرماندار قائم‌شهر گفت: ۶۸ پروژه اقتصادی با اعتبار ۵۲ میلیارد تومانی، ۵۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومانی به همراه کلنگ‌زنی هشت طرح در هفته دولت سال جاری افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

جواد مولایی قرا در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به جزییاتی از اقداماتی عمرانی، اقتصادی و خدماتی اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های ما در شهرستان است.

وی افزود: ۱۱۷ پروژه به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان در قائم شهر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، کشاورزی، خدماتی، آموزشی، صنعتی و گردشگری قابل بهره‌برداری است.

تکمیل ساختمان جدید بیمارستان رازی تا ۶ ماه آینده

مولایی قرا یادآور شد: ۶۸ پروژه در حوزه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۵۵ نفر، ۵۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان به همراه کلنگ‌زنی هشت طرح با سرمایه‌گذاری ۱۲۷/۵ میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

فرماندار قائم شهر از بیش از ۱۱۳ بازدید روستایی، اجرای حدود ۵۸ طرح هادی روستایی و آسفالت ۸ کیلومتر راه روستایی، به جریان افتادن تقاطع غیرهم سطح شهید مهدوی و غیره از زمان آغاز فعالیتش خبر داد و گفت: پروژه بزرگ بازسازی ورزشگاه شهید وطنی نیز به عنوان یکی از شاخص‌ترین طرح‌های ورزشی قائم شهر که از قدمتی ۷۰ساله برخوردار است در حال تکمیل شدن است.

این مسئول ادامه داد: ساختمان جدید بیمارستان رازی نیز در حال اجراست که امیدواریم تا ۶ ماه آینده این بیمارستان نیز تجهیز و راه‌اندازی شود، بازسازی و نوسازی شبکه فرسوده توزیع آب در قائم‌شهر در صورت اخذ بودجه ۶۰ میلیارد تومانی از وزارت نیرو اجرا خواهد شد.