سرمربی نساجی مازندران:

راز موفقیت تیم نساجی مازندران در اتحاد و همدلی است

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: تیم نساجی‌ فوق‌العاده متحد می‌باشد که این از هزار تاکتیک مهم‌تر است اما به طور کلی راز موفقیت تیم را می‌توان در اتحاد و همدلی تیمش دانست.

به گزارش حرف آنلاین، نشست خبری پیش از دیدار تیم نساجی مازندران و فولاد خوزستان در رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور برگزار شد که در این نشست حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران ، درباره این دیدار ، اظهار کرد: بازی امروز بسیار مهم است و تیم فولاد ساختار فیزیکی مناسبی دارد و به معنای واقعی نوعی باشگاه‌ است.

مطهری افزود: آقای نکونام مربی ارزنده‌ای هستند و البته با توجه به برنامه فولاد خوزستان، نساجی نیز براساس آن برنامه‌های تاکتیکی لازم را تمرین کرده و شناخت مناسبی از این تیم بدست آوردیم.

وی درباره قدرت تیم نساجی، تصریح کرد: نساجی تیم بزرگی است و فوتبال ایران در طی سالیان سال این تیم را باور کرده و این تیم قدم‌های اولیه را برداشته و باید قدم‌های محکم‌تری را برداریم.

سرمربی تیم نساجی مازندران یادآور شد: تیم در مسیر درستی قرار دارد و افرادی که در این باشگاه حضور دارند به معنای واقعی یک تیم هستند و کار تیمی در این گروه حرف اول را می‌زند که این موجب خرسندی من است.

این سرمربی تصریح کرد: تمامی اعضا ، با تعهد بالا وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند و امیدواریم امروز بازی مطلوب و تاکتیکی را ارائه دهیم و به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کنیم.

وی گفت: هدف اصلی من در نساجی این بود که یک تیم رو به جلو و قابل احترامی را ارائه دهم‌ اما برخی اوقات شرایط تاکتیکی‌ ایجاب می‌کند تا نتیجه‌گرا بازی کنیم و با در کنار هم قرار گرفتن این دو مورد، فوتبال خوب و نتیجه‌گرا می‌توان به نتیجه مطلوب رسید.

مطهری افزود: بسیاری از افراد نساجی را تحسین کردند اما ما از خودمان طلبکاریم و باید تیم بهتری را ارائه دهیم و نواقص خودمان را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: از هنگامی که سرمربی این تیم شدم به ورزشکاران تاکید کردم که باید ذهن برنده‌خواه داشته باشید و بزرگ فکر کنید و خوشبختانه در حال جهت‌یابی به این سمت هستیم و دوست داریم بزرگ فکر کنیم.