سرمربی نساجی مازندران :

از تساوی نساجی مازندران مقابل استقلال ناراحت هستیم

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه دست هواداران نساجی را به پاس حمایت های بی دریغ از تیم می بوسم ، گفت : اما بازیکنان ما از نتیجه تساوی با استقلال ناراحت و ناراضی هستند

به گزارش حرف آنلاین ؛ حمید مطهری عصر سه‌ شنبه در نشست خبری پس از بازی استقلال بیان کرد: از تمام هوادران نساجی که امروز به معنای واقعی از تیم حمایت کردند، تشکر می کنم و دست این عزیزان را می بوسم.
وی خاطر نشان کرد: به همه نساجی‌چی ها خداقوت می گویم و به معنای واقعی امروز تماشاگران، اصالت این تیم را در سکوها به نمایش گذاشتند.
سرمربی نساجی مازندران تصریح کرد: از دقیقه یک تا ۹۰ بازی، تماشگران از تیم حمایت کردند و به معنای واقعی شرمنده آنان هستم و دست آنها را می بوسم.
مطهری در ادامه افزود: امروز بازی تاکتیکی را شاهد بودیم و در نیمه اول خوب کار نکردیم و هرچقدر به پایان بازی نزدیک تر شدیم، بازیکنان خود را بیشتر باور کردند.
وی اضافه کرد: امروز نساج ها از نام استقلال نترسیدند اما از نتیجه بازی راضی نیستیم و بازیکنان در رختکن از تساوی ناراحت بودند.
سرمربی نساجی مازندران ذکر کرد : ما به دنبال سه امتیاز بازی بودیم و حتی می توانستیم بازی را ببریم اما به دلیل اشتباه فردی گل خوردیم.