برگزاری اختتامیه یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در مازندران

حرف آنلاین: مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از برگزاری اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان مازندران با هدف معرفی و تجلیل از برگزیدگان به صورت همزمان در ۱۱ نقطه استان خبر داد. آرزو ولیپور طی گفت و گویی با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مهمانی خدا اظهار کرد: […]

حرف آنلاین: مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از برگزاری اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان مازندران با هدف معرفی و تجلیل از برگزیدگان به صورت همزمان در ۱۱ نقطه استان خبر داد.

آرزو ولیپور طی گفت و گویی با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مهمانی خدا اظهار کرد: تقویت و ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی هرچه بیشتر و بهتر اقشار مختلف مردم با اهل بیت (ع) و اشاعه و ترویج فرهنگ مهدویت از مهمترین اهداف این جشنواره بوده است.

وی با بیان اینکه در هر رده سنی دو کتاب یکی با موضوع سیره زندگی امام رضا(ع) و دیگری با موضوع امام زمان(عج) برای شرکت کنندگان معرفی شده به رقابت پرداختند افزود: در این دوره از جشنواره علاوه بر قالب‌های پر تکرار همچون چهارگزینه‌ای، نقاشی، پویش کتابخوانی و داستانک، بخش‌های شعر سرایی ویژه نوجوانان و بزرگسالان، قصه گویی از منابع جشنواره و منابع آزاد نیز اضافه شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران ضمن قدردانی از حمایت‌های برای برگزاری جشنواره، افزود: مشارکت مردم مازندران در این دوره از جشنواره بسیار عالی بوده است.

ولیپور گفت: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت ۳۳ هزار و ۹۵ نفر شرکت کننده در بخش‌های مختلف فردی، خانوادگی و پویش‌های کودک و نوجوان در مازندران برگزار و در مجموع ۶۱۱ برگزیده استانی انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ۲۸ فروردین ماه امسال ساعت ۹ صبح در اسکای روم اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران برگزار می‌شود.